SBE inauguruje działalność Rady Etyki Branży Eventowej

Stowarzyszenie Branży Eventowej podjęło uchwałę o powołaniu Rady Etyki przy SBE. Celem powołania nowego organu, który będzie działał w strukturach organizacji, jest promowanie standardów etycznych wśród członków SBE i całej branży, edukacja w zakresie etyki działania na rynku eventowym, a także wydawanie opinii i orzeczeń zarówno w kwestiach dotyczących niepokojących praktyk rynkowych, jak i konkretnych spornych sytuacji.

Dbałość o najwyższe standardy etyczne branży eventowej jako jeden z celów działalności Stowarzyszenia Branży Eventowej zapisana jest w statucie organizacji. Powstanie Rady Etyki przy SBE ma za zadanie wspomóc realizację tego celu, a jednocześnie wspierać w tym zakresie podmioty działające na polskim rynku eventowym. Kolejnym krokiem będzie uchwalenie Kodeksu Etyki Branży Eventowej i poddanie go pod ocenę UOKiK. Rada Etyki będzie organem regulującym działalność swoich członków w zakresie etyki, a także – na prośbę stron konfliktu –wydającym orzeczenia w konkretnych sytuacjach spornych.

W skład Rady Etyki przy SBE weszli:

  • Marta Dunin-Michałowska – Mea Group, prezes zarządu SBE
  • Żaneta Berus – Expo XXI Warszawa, członek zarządu SBE
  • Olga Krzemińska-Zasadzka – agencja Power, wiceprezes zarządu SBE
  • Michał Czerniak – Brill AV Media
  • Michał Kozak – MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel
  • Jakub Zdrzalik – agencja Perfectto
  • Przemysław Pichalski – agencja Bartbo
  • Piotr Grajewski – Restauracja Blue Cactus
  • Rafał Mrzygłocki – Aram
  • Paweł Zaboklicki – MT Polska


– Polski rynek eventowy jest młody i nie wypracował dotychczas spójnego kodeksu etycznego. Tym bardziej cieszy nas, że wiele firm kieruje się zasadami uczciwej konkurencji, a temat etyki w biznesie jest im bliski. Są jednak sytuacje, które budzą kontrowersje i sprzeciw, a brakuje w naszym kraju organu, który chroniłby interesy przedstawicieli naszej branży. Liczymy na to, że powołanie Rady Etyki SBE, a także stworzenie Kodeksu Etyki Branży Eventowej spotka się z pozytywnym przyjęciem ze strony rynku. Liczymy na wsparcie w tym zakresie również ze strony innych organizacji branżowych, z pewnością będziemy z nimi prowadzić na ten temat rozmowy – powiedziała Marta Dunin-Michałowska.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl