Public Dialog ze statuetką POTY 2016

Agencja Public Dialog wygrała Project of The Year 2016 organizowany przez International Public Relations Network (IPRN). To pierwsza nagroda POTY przyznana polskiej agencji.

Projektem roku został: The first Polish Classic Automotive Auction realizowany w 2015 roku przez Public Dialog dla Ardor Auction.
Agencja odpowiadała za przygotowanie dla Domu Aukcyjnego Ardor Auctions strategii komunikacji PR oraz jej egzekucję. Podczas pierwszej aukcji przeprowadzonej 17 września 2015 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie łącznie wystawiono 58 samochodów.
W finale konkursu znalazło się 10 projektów m.in. z Włoch, Rosji, Wielkiej Brytanii, Kanady, USA i Polski. Spośród nich jury wybrało zwycięzców w kategoriach: B2B: The McOnie Agency (GB) za projekt: Sezing the moment- Saving Lives for GAAW oraz B2C: JPA Health Communications (USA) za projekt: Putting the Care in Rare dla Chiasma.
IPRN powstało w 1995 i obecnie jest jedną z największych na świecie niezależną siecią skupiającą agencje PR. Organizacja posiada członków na całym świecie. Łączny przychód z fee członków IPRN wynosi 200 mln dolarów. W zrzeszonych firmach pracuje ponad 5000 specjalistów z obszaru komunikacji.

Działania Public Dialog dla tego klienta doceniło także jury Mercury Excellence Awards przyznając Public Dialog złotą statuetkę za projekt „Ardor Auctions – Classic Automobiles Auction Event”.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl