Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą, podczas 2. edycji targów Poznań Media Expo, o popularyzacji znanych marek. Dla fanów internetu przewidziano dyskusję o telewizji internetowej.


Targi odbędą się w dniach 10-12 marca. Organizatorem są Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o., a jednym z patronów Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.

Wśród głównych adresatów targów Poznań Media Expo są nadawcy telewizyjni, producenci programów i sprzętu telewizyjnego oraz operatorzy telekomunikacyjni. Jednocześnie z Poznań Media Expo, w mieście będą się odbywały targi Euro-Reklama. Ekspozycjom na Poznań Media Expo towarzyszyły będą konferencje i panele dyskusyjne.


Tematem przewodnim pierwszego dnia będą nowe technologie i cyfryzacja mediów. Drugi dzień będzie poświęcony reklamie (m.in. tematyce product placement) natomiast trzeci - Internetowi. W ramach targów odbędzie się również spotkanie specjalistów dotyczące działających w Polsce Regionalnych Funduszy Filmowych. Za ich pośrednictwem samorządy inwestują w rozwój rodzimej kinematografii.

 

W czasie uroczystej gali przyznana zostanie specjalna nagroda prezydenta Poznania - Złoty Monitor, dla stacji telewizyjnej, która w 2009 r. najlepiej promowała tematykę samorządową.

źródło: Interia, fot. MTP

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl