Druga edycja Poznań Media Expo
Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą, podczas 2. edycji targów Poznań Media Expo, o popularyzacji znanych marek. Dla fanów internetu przewidziano dyskusję o telewizji internetowej.
Targi odbędą się w dniach 10-12 marca. Organizatorem są Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o., a jednym z patronów Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
Wśród głównych adresatów targów Poznań Media Expo są nadawcy telewizyjni, producenci programów i sprzętu telewizyjnego oraz operatorzy telekomunikacyjni. Jednocześnie z Poznań Media Expo, w mieście będą się odbywały targi Euro-Reklama. Ekspozycjom na Poznań Media Expo towarzyszyły będą konferencje i panele dyskusyjne.
Tematem przewodnim pierwszego dnia będą nowe technologie i cyfryzacja mediów. Drugi dzień będzie poświęcony reklamie (m.in. tematyce product placement) natomiast trzeci - Internetowi. W ramach targów odbędzie się również spotkanie specjalistów dotyczące działających w Polsce Regionalnych Funduszy Filmowych. Za ich pośrednictwem samorządy inwestują w rozwój rodzimej kinematografii.
W czasie uroczystej gali przyznana zostanie specjalna nagroda prezydenta Poznania - Złoty Monitor, dla stacji telewizyjnej, która w 2009 r. najlepiej promowała tematykę samorządową.
źródło: Interia, fot. MTP