Polzak Marketing 2017 w najbliższą środę

Rola marketingu i działu zakupów w procesie tworzenia efektywnej komunikacji marketingowej oraz finansowe aspekty efektywnej współpracy reklamodawcy i agencji będą tematem konferencji Polzak Marketing 2017 już w najbliższą środę, 24 maja, w hotelu Novotel Warszawa Airport.

To pierwsze tego typu spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja. Konferencja ma na celu wymianę wiedzy pomiędzy profesjonalistami ze strony Zakupów, Marketingu oraz Agencji. Podejmowane podczas spotkania tematy zapowiadają występujący na nim prelegenci

Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu, Kompania Piwowarska, prelegentka konferencji
Zwykło się mówić, że za kulisami zwycięskich marek i porywających kampanii reklamowych kryje się efektywna współpraca pomiędzy klientem a agencją oraz tzw. „magic dust” czyli kreacja. Często jednak zapominamy, że agencja i klient-marketer to nie jedyni bohaterowie tego procesu. Mocna kampania, efektywna akcja to również efekt zaangażowania procurementu. O jego roli i o tym, co dobrego dla kampanii i dla marki może się stać, gdy procurement jest włączony jako jeden z partnerów w proces, chcemy mówić na tej konferencji

 

Paweł Kastory,  CEO Grupy DDB Warszawa, prelegent konferencji
Do niedawna większość agencji na rynku nie miała możliwości bezpośredniej rozmowy o przebiegu procesu przetargowego z przedstawicielami działów zakupów swoich obecnych lub potencjalnych klientów. Często prowadziło to do wzajemnego niezrozumienia. Dzisiaj otwarcie dyskutujemy o potrzebach biznesowych każdej ze stron i staramy się lepiej rozumieć swoje role. Na konferencji będzie mowa o zmianach w praktykach przetargowych opracowanych i proponowanych przez zespół przedstawicieli działów zakupów i agencji reklamowych

 

Agnieszka Kołodziejczak, kierownik Zakupów Indirect, Lotte Wedel, prelegentka, która razem z Pawłem Kastory poprowadzi moduł o optymalizacji procesu przetargowego
Zakupy usług komunikacji marketingowej są trudnym zadaniem, ponieważ wymagają dużej wiedzy o rynku agencji oraz o trendach w komunikacji. Nie ma też w Polsce wielu wydarzeń, które w sensowny sposób przekazywałyby konkretną wiedzę na ten temat. Poruszając się między potrzebami klienta wewnętrznego a oczekiwaniami usługodawcy, powinniśmy w pełni rozumieć, co kupujemy i jak najrozsądniej optymalizować procesy zakupowe.
MeetingPlanner.pl wraz ze Związkiem Firm Public Relations (ZFPR), Stowarzyszeniem Organizatorów Incentive Travel oraz IAA Polska Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy, jest partnerem wydarzenia.
 

Program konferencji
Rejestracja

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl