Mea Group odświeża wizerunek wokół koncepcji angażowania zmysłów

Nowe logo agencji Mea Group
Na zdjęciu: Nowe logo agencji Mea Group

Agencja Mea Group wprowadza nową identyfikację wizualną. Zmiany związane są z filozofią firmy polegającej na angażowaniu (360) wszystkich zmysłów w kreowanie wydarzeń.

W stworzonych przez agencję projektach, m.in. odświeżonego logo i nowej strony internetowej, można odnaleźć odwołania do zmysłów i emocji. Obecna identyfikacja wizualna Mea Group podkreśla rolę eventu jako jedynego sposobu na osobiste, angażujące zmysły spotkanie ze światem produktu, usługi, marki czy idei.
Nowa komunikacja wizualna odzwierciedla kompleksowe podejście agencji do organizacji wydarzeń, w nurcie human to human. Metamorfozie poddano zarówno tradycyjne materiały firmowe, jak i wszystkie elementy online. – Podczas kreowanych przez zespół Mea Group wydarzeń stawiamy na unikalne, pobudzające emocje działania. Skuteczny event to spotkanie, w którym uczestniczą ludzie, wydarzenie niepozwalające nikomu pozostać obojętnym, podczas którego angażowana jest jak największa liczba zmysłów. Takie są nasze realizacje, umożliwiające wymianę wiedzy, doświadczeń i emocji. Właśnie za to cenią nas klienci. Nadszedł czas, aby nasza filozofia znalazła jeszcze mocniejsze odzwierciedlenie w identyfikacji wizualnej agencji – mówi Marta Dunin-Michałowska, prezes Mea Group.
Pracami nad nową identyfikacją wizualną Mea Group kierował Jędrek Nykowski, dyrektor kreatywny Mea Group. Do poszczególnych zmysłów: wzroku, słuchu, dotyku, smaku i węchu przypisano kolory oraz bryły. Ostateczny kształt wizualizacji to efekt pracy w studiu fotograficznym (fot. Jan Kriwol) oraz działań graficznych specjalistów Mea Group. – Zależało nam, aby wizerunek Mea Group był niepowtarzalny za sprawą oryginalnych elementów graficznych, kolorystyki i kroju pisma. Odzwierciedlają one nasze skojarzenia z poszczególnymi zmysłami i emocjami. Znamy pięć zmysłów, ale my oddajemy do dyspozycji jeszcze jeden – zmysł Mea, który łączy w sobie wszystkie wyżej wymienione i pozwala w pełni doświadczać marki. Nasza nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla pojmowanie eventu jako spotkania z marką, kontaktu z nią wszystkimi zmysłami – mówi Jędrek Nykowski, dyrektor kreatywny Mea Group.

 

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl