Grupa TSO – nowy wizerunek, nowe produkty

Grupa TSO przeszła kompleksową zmianę wizerunkową i strategiczną. Firma wprowadziła nowe produkty: BIT – Budget Incentive Travel oraz BET Budget Events & Teambuilding. Zmieniło się także logo i identyfikacja wizualna. Powstała nowa strona internetowa.
 

Zarząd firmy TSO (obecnej na rynku od ponad 22 lat) zdecydował o odświeżeniu wizerunku poprzez przeprojektowanie identyfikacji wizualnej i stworzenie nowego CI. W ślad za nową odsłoną strony internetowej rozbudowane zostaną kanały komunikacji. Za projekt odpowiadała wewnętrzna agencja Say 24, która przygotowała nową koncepcję systemu wizualnego.
Logotyp marki z charakterystycznym żółtym tłem był kojarzony na rynku głównie z wyjazdami incentive oraz eventami. Dziś, jak zaznaczył Leszek Skibniewski, prezes zarządu Grupy TSO, rynek wymaga dodatkowych aktywności, a odpowiedzią na nie jest poszerzone portfolio Grupy TSO o kolejne, już istniejące od kilku lat na rynku marki: Say24 (agencję marketingu zintegrowanego specjalizującą się w programach wsparcia sprzedaży) oraz Globalincentive.pl (agencję consultingową i portal przetargowy dla branży MICE).
Znak zaprojektowany przez agencję z elementami w kolorze zielonym ma lepiej oddawać nowy charakter firmy i wraz ze zmienionym lejtmotywem dla całej Grupy "incentive marketing" pokazywać, w jakim kierunku podąża niezmiennie od lat TSO - zawsze w górę i do przodu jak strzałka w logotypie.

 

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl