Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Aktualności

Szósta edycja Wyzwania Smaku Pepsi z Ewesą

Agencja Ewesa od pierwszej edycji projektu Wyzwanie Smaku Pepsi odpowiada za kompleksową realizację wszystkich działań eventowych – kreację, planowanie oraz produkcję.

W ramach Wyzwania Smaku każdy ma okazję spróbować Pepsi i innego napoju typu cola z nieoznaczonych kubków i zdecydować, który smak bardziej mu odpowiada. Oba napoje są nalewane z nowo otwartych puszek i schłodzone do tej samej temperatury. Ponieważ nie wiadomo, który napój znajduje się w którym kubku, uczestnik kieruje się wyłącznie smakiem. Wyzwanie Smaku można podjąć także z napojem Pepsi bez kalorii, porównując go z innym napojem typu cola w wersji bez kalorii.

Tegoroczna edycja Wyzwania Smaku Pepsi zakłada nowe formy działań. Po raz pierwszy aktywacja dostępna jest przez prawie cały sezon letni w jednej lokalizacji – na gdańskiej plaży. W wybranych terminach konsumenci spotkają tam także ambasadora kampanii – Filipa Chajzera. W plażowej strefie Wyzwania Smaku mają miejsce także pokazy kuchni molekularnej bazującej na Pepsi czy warsztaty rzeźbienia w lodzie.

Konsumenci mogli również zaprosić Wyzwanie Smaku do swojego miasta, by wraz z Filipem Chajzerem bawić się w gronie znajomych. Żeby dostać taką szansę, należało opublikować na Instagramie zdjęcie z Pepsi w swoim mieście, oznaczając nazwą miasta np. #Miasto oraz #WSPuMnie. Zwycięskim miastem jest Konin, w którym 11 sierpnia pojawi się ekipa Wyzwania Smaku Pepsi.
Uzupełnieniem działań są mobilne zespoły, które zapraszają do udziału w zabawie m. in. mieszkańców Warszawy i Katowic.

Agencja Ewesa po raz szósty realizuje działania w ramach Wyzwania Smaku Pepsi na rynku polskim. Uczestniczyła również we wdrażaniu aktywacji na terenie innych krajów Europy: Norwegii, Rumunii, Rosji, Turcji, Czech, Słowacji, Albanii, Węgier i Ukrainy.
Kampania powstała we współpracy z BBDO (przygotowanie spotu reklamowego), OMD Media Direction (planowanie i zakup mediów), Deloitte Digital (strategia działań w Internecie) oraz Questia (działania PR).

10 sie 2017
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.