Szósta edycja Wyzwania Smaku Pepsi z Ewesą
Agencja Ewesa od pierwszej edycji projektu Wyzwanie Smaku Pepsi odpowiada za kompleksową realizację wszystkich działań eventowych – kreację, planowanie oraz produkcję.
W ramach Wyzwania Smaku każdy ma okazję spróbować Pepsi i innego napoju typu cola z nieoznaczonych kubków i zdecydować, który smak bardziej mu odpowiada. Oba napoje są nalewane z nowo otwartych puszek i schłodzone do tej samej temperatury. Ponieważ nie wiadomo, który napój znajduje się w którym kubku, uczestnik kieruje się wyłącznie smakiem. Wyzwanie Smaku można podjąć także z napojem Pepsi bez kalorii, porównując go z innym napojem typu cola w wersji bez kalorii.
Tegoroczna edycja Wyzwania Smaku Pepsi zakłada nowe formy działań. Po raz pierwszy aktywacja dostępna jest przez prawie cały sezon letni w jednej lokalizacji – na gdańskiej plaży. W wybranych terminach konsumenci spotkają tam także ambasadora kampanii – Filipa Chajzera. W plażowej strefie Wyzwania Smaku mają miejsce także pokazy kuchni molekularnej bazującej na Pepsi czy warsztaty rzeźbienia w lodzie.
Konsumenci mogli również zaprosić Wyzwanie Smaku do swojego miasta, by wraz z Filipem Chajzerem bawić się w gronie znajomych. Żeby dostać taką szansę, należało opublikować na Instagramie zdjęcie z Pepsi w swoim mieście, oznaczając nazwą miasta np. #Miasto oraz #WSPuMnie. Zwycięskim miastem jest Konin, w którym 11 sierpnia pojawi się ekipa Wyzwania Smaku Pepsi.
Uzupełnieniem działań są mobilne zespoły, które zapraszają do udziału w zabawie m. in. mieszkańców Warszawy i Katowic.
Agencja Ewesa po raz szósty realizuje działania w ramach Wyzwania Smaku Pepsi na rynku polskim. Uczestniczyła również we wdrażaniu aktywacji na terenie innych krajów Europy: Norwegii, Rumunii, Rosji, Turcji, Czech, Słowacji, Albanii, Węgier i Ukrainy.
Kampania powstała we współpracy z BBDO (przygotowanie spotu reklamowego), OMD Media Direction (planowanie i zakup mediów), Deloitte Digital (strategia działań w Internecie) oraz Questia (działania PR).