Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Aktualności

Czwarta edycja Procon/Polzak innowacyjnie o zakupach

Głównym hasłem odbywającej się w dniach 17 – 18 października konferencji Procon/Polzak będą Zakupy 4.0. Podczas wystąpień w ramach sześciu bloków tematycznych eksperci opowiedzą o nowym i innowacyjnym podejściu do zakupów.

Uczestnicy będą mogli wziąć udział w wykładach z bloków: zakupy bezpośrednie, zakupy pośrednie, procesy i narzędzia, jak kupować outsourcing, zakupy usług marketingowych oraz w stolikach tematycznych. Założeniem organizatorów jest z roku na rok podwyższanie poziomu merytorycznego konferencji – zapraszają do udziału stowarzyszenia i zagranicznych prelegentów. Tym razem wykłady otwierające konferencję wygłoszą dr Jan Vašek z Cranfield University i Andreas Phole, partner zarządzający w A.M. Consult. Oprócz zagranicznych gości będzie można wysłuchać także wystąpień: Magdaleny Wojtowicz z Kalmar Services, Bartosza Matei z Prografix i Marty Zbuckiej z Grupy Lotos.


Pierwszy raz na konferencji pojawi się blok poświęcony wyłącznie outsourcingowi. W ramach niego będzie można uczestniczyć w wystąpieniach dotyczących: outsourcingu IT, outsourcingu w obszarze zarządzania rynkiem czy Facility Management.
Po raz trzeci do organizacji konferencji przyłączyło się Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Stowarzyszenie jest patronem merytorycznym bloku Zakupy Usług Marketingowych. W bloku poruszony będzie trudna tematyka – dialogu reklamodawców z dostawcami. Przedstawiciele SAR wraz z Polskim Stowarzyszeniem Menedżerów Logistyki (PMSL) będą moderować panel dyskusyjny i case study.
Tematyka marketingu przewija się także w innych blokach. Pierwszego dnia, w ramach sesji Zakupy Indirect, Ireneusz Laskowski i Tomasz Przybylski z Altavii odpowiedzą na pytanie: Dlaczego Agencja powinna mieć swój dział zakupów. Natomiast drugiego dnia będzie można wysłuchać wystąpienia pracowników Danone Group. Agnieszka Thomas pracuje w Danone Group jako head of indirect sourcing, a Tomasz Michalski jest marketing managerem w Żywiec Zdrój – mają więc zupełnie inne podejście do procesu zakupowego. W wystąpieniu: Zakupy, największy wróg marketingu? wytłumaczą, co zrobić, by współpraca była efektywna dla obu stron. Przedstawią największe „grzechy” marketingowca i model współpracy.

Podczas konferencji wyłonieni zostaną też laureaci dwóch nagród: Procon Awards 2017 dla najlepszych dostawców w wybranych kategoriach zakupowych oraz Lider Zakupów dla zakupowców, którzy wywarli znaczący wpływ na efektywność swoich organizacji i przyczynili się do podnoszenia konkurencyjności firmy.
Jak podkreślają organizatorzy, udział w konferencji to nie tylko okazja do zdobywania wiedzy, lecz także do nawiązania ciekawych znajomości biznesowych, networkingu i poszerzenia swoich horyzontów. Procon/Polazak to największa konferencja zakupowa w Polsce – w ubiegłym roku udział w niej wzięło 360 osób. Podobnie jak podczas poprzedniej edycji, uczestnikami będą prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy i menedżerowie wyższego szczebla odpowiedzialni za zarządzanie i koordynowanie m.in. zakupami, łańcuchem dostaw, transportem i zaopatrzeniem, strategią i logistyką, zamówieniami publicznymi oraz narzędziami IT, a także przedstawiciele strategicznych dostawców.

Organizatorami konferencji Procon/Polzak są Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML) oraz firma OptiBuy. Sotkanie odbędzie się w hotelu InterContinental w Warszawie.

MeetingPlanner.pl jest partnerem medialnym wydarzenia.
Rejestracja oraz ceny biletów znajdują się TUTAJ

12 wrz 2017
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.