Czwarta edycja Procon/Polzak innowacyjnie o zakupach

Głównym hasłem odbywającej się w dniach 17 – 18 października konferencji Procon/Polzak będą Zakupy 4.0. Podczas wystąpień w ramach sześciu bloków tematycznych eksperci opowiedzą o nowym i innowacyjnym podejściu do zakupów.

Uczestnicy będą mogli wziąć udział w wykładach z bloków: zakupy bezpośrednie, zakupy pośrednie, procesy i narzędzia, jak kupować outsourcing, zakupy usług marketingowych oraz w stolikach tematycznych. Założeniem organizatorów jest z roku na rok podwyższanie poziomu merytorycznego konferencji – zapraszają do udziału stowarzyszenia i zagranicznych prelegentów. Tym razem wykłady otwierające konferencję wygłoszą dr Jan Vašek z Cranfield University i Andreas Phole, partner zarządzający w A.M. Consult. Oprócz zagranicznych gości będzie można wysłuchać także wystąpień: Magdaleny Wojtowicz z Kalmar Services, Bartosza Matei z Prografix i Marty Zbuckiej z Grupy Lotos.


Pierwszy raz na konferencji pojawi się blok poświęcony wyłącznie outsourcingowi. W ramach niego będzie można uczestniczyć w wystąpieniach dotyczących: outsourcingu IT, outsourcingu w obszarze zarządzania rynkiem czy Facility Management.
Po raz trzeci do organizacji konferencji przyłączyło się Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Stowarzyszenie jest patronem merytorycznym bloku Zakupy Usług Marketingowych. W bloku poruszony będzie trudna tematyka – dialogu reklamodawców z dostawcami. Przedstawiciele SAR wraz z Polskim Stowarzyszeniem Menedżerów Logistyki (PMSL) będą moderować panel dyskusyjny i case study.
Tematyka marketingu przewija się także w innych blokach. Pierwszego dnia, w ramach sesji Zakupy Indirect, Ireneusz Laskowski i Tomasz Przybylski z Altavii odpowiedzą na pytanie: Dlaczego Agencja powinna mieć swój dział zakupów. Natomiast drugiego dnia będzie można wysłuchać wystąpienia pracowników Danone Group. Agnieszka Thomas pracuje w Danone Group jako head of indirect sourcing, a Tomasz Michalski jest marketing managerem w Żywiec Zdrój – mają więc zupełnie inne podejście do procesu zakupowego. W wystąpieniu: Zakupy, największy wróg marketingu? wytłumaczą, co zrobić, by współpraca była efektywna dla obu stron. Przedstawią największe „grzechy” marketingowca i model współpracy.

Podczas konferencji wyłonieni zostaną też laureaci dwóch nagród: Procon Awards 2017 dla najlepszych dostawców w wybranych kategoriach zakupowych oraz Lider Zakupów dla zakupowców, którzy wywarli znaczący wpływ na efektywność swoich organizacji i przyczynili się do podnoszenia konkurencyjności firmy.
Jak podkreślają organizatorzy, udział w konferencji to nie tylko okazja do zdobywania wiedzy, lecz także do nawiązania ciekawych znajomości biznesowych, networkingu i poszerzenia swoich horyzontów. Procon/Polazak to największa konferencja zakupowa w Polsce – w ubiegłym roku udział w niej wzięło 360 osób. Podobnie jak podczas poprzedniej edycji, uczestnikami będą prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy i menedżerowie wyższego szczebla odpowiedzialni za zarządzanie i koordynowanie m.in. zakupami, łańcuchem dostaw, transportem i zaopatrzeniem, strategią i logistyką, zamówieniami publicznymi oraz narzędziami IT, a także przedstawiciele strategicznych dostawców.

Organizatorami konferencji Procon/Polzak są Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML) oraz firma OptiBuy. Sotkanie odbędzie się w hotelu InterContinental w Warszawie.

MeetingPlanner.pl jest partnerem medialnym wydarzenia.
Rejestracja oraz ceny biletów znajdują się TUTAJ

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl