endorfina events i WebTalk łączą siły

Wspólnicy endorfina events i WebTalk. od lewej: Michał Kaleta, Maciej Ledzion, Agnieszka Sołtysiak i Michał Dunin
Na zdjęciu: Wspólnicy endorfina events i WebTalk. od lewej: Michał Kaleta, Maciej Ledzion, Agnieszka Sołtysiak i Michał Dunin

Agencje eventowa endorfina events oraz digitalowa WebTalk łączą się w grupę spółek. W ciągu tego roku mają wygenerować wspólnie ponad 30 mln złotych przychodów.

Połączone w grupę firmy endorfina events i WebTalk nadal działać będą pod dotychczasowymi markami, uzupełniając się kompetencyjnie.
— Rynek wymaga od agencji działań wielokanałowych, dlatego połączenie kompetencji event marketingowych i digitalowych jest naturalnym uzupełnieniem dla obu firm. To jednak dopiero początek, ponieważ nasze długofalowe plany rozwoju i poszerzania kompetencji sięgają znacznie dalej — zapowiada Maciej Ledzion, członek zarządu endorfina events i WebTalk. — Od kilku lat poszukiwaliśmy właściwego partnera, który umożliwiłby dalszy dynamiczny rozwój spółki i wzmocnił nas w zakresie pozyskiwania nowych klientów. Połączenie sił z endorfina events oceniam jako świetne rozwiązanie — dodaje Michał Dunin, prezes WebTalk i członek zarządu endorfina events.

W WebTalk na stanowisku dyrektora zarządzającego pozostanie Michał Dunin (jednocześnie prezes WebTalk). Z kolei w endorfina events funkcję dyrektora zarządzającego i członka zarządu nadal pełnić będzie Michał Kaleta. Czteroosobowy zarząd nowo powstałej grupy to jednocześnie jej wspólnicy: Agnieszka Sołtysiak (odpowiedzialna z finanse grupy), Michał Kaleta (odpowiedzialny za zarządzanie obszarem eventowym), Michał Dunin (odpowiedzialny za obszar digital) i Maciej Ledzion (odpowiedzialny za rozwój biznesu grupy). Drugi z dotychczasowych partnerów WebTalk, Maciej Maślak, żegna się ze spółką, pozostanie konsultantem w relacjach biznesowych z niektórymi klientami.

Po połączeniu spółek ich przychody w 2017 roku wyniosą ponad 30 mln zł brutto. — Połączenie budżetów dwóch spółek w jeden to oczywiście strategia skalowania biznesu, jednak najważniejsi są ludzie. To oni zbudowali obydwie marki i pracowali na ich sukces przez dziewięć lat w przypadku endorfina events, i siedem lat w przypadku WebTalk. Dlatego nie zamierzamy wprowadzać rewolucyjnych zmian w zespołach i zarządzaniu spółkami — mówi Agnieszka Sołtysiak, członek zarządu endorfina events i WebTalk.
Doradcą transakcyjnym i w procesie połączenia spółek był Jacek Carbol, wcześniej zarządzający funduszem FIPP w ramach Polskiego Funduszu Rozwoju. Był także związany m.in. z funduszami private equity Value4Capital i Innova Capital, jak również — jako konsultant — z PwC w Warszawie i Monitor Group w Nowym Jorku.
— Obie agencje charakteryzuje ugruntowana pozycja rynkowa i nastawienie na najwyższą jakość, czego dowodem są liczne nagrody i wyróżnienia, chociażby tytuły agencji roku w swoich kategoriach dla obu firm — kończy Michał Kaleta, członek zarządu endorfina events i WebTalk.

Agencja endorfina events swoją specjalizację określa jako organizację eventów korporacyjnych (kongresów czy konferencji) oraz marketingowych, np. związanych z wprowadzaniem na rynek nowych produktów i usług. Ma także duże doświadczenie w organizowaniu wydarzeń muzycznych. Od kilku lat realizuje projekty w Polsce oraz w całym regionie Europy Środkowowschodniej. Zalicza się do czołowych graczy rynku eventowego w Polsce. Do jej kluczowych klientów należą m.in. H&M, T—Mobile, Facebook, adidas, PKO BP, Credit Agricole, Millenium Bank, Ekstraklasa SA, Ekstraliga SA, Onet RASP, BZWBK, Pernod Ricard. W 2016 uzyskała tytuł Agencji Eventowej Roku wg „Media & Marketing Polska”. Należy do Klubu Agencji Eventowych działających przy SAR.

WebTalk to jedna z największych niezależnych agencji digitalowych w kraju. Jej najważniejsze obszary działania to budowanie i realizowanie strategii dla marek w sieci, rozwój sprzedaży w segmencie e-commerce oraz komunikacja mediach społecznościowych. Posiada rozbudowane działy kreacji i strategii, a także studio fotograficzne in-house. Ma na koncie kampanie na 40 rynkach zagranicznych. W jej portfolio znajdują się takie marki jak: Kia Motors Polska, Disney, Biedronka, Krupnik, Enel-Med, Orlen, CityFit, Ruukki.
 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl