Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Aktualności

endorfina events i WebTalk łączą siły

Wspólnicy endorfina events i WebTalk. od lewej:...

Agencje eventowa endorfina events oraz digitalowa WebTalk łączą się w grupę spółek. W ciągu tego roku mają wygenerować wspólnie ponad 30 mln złotych przychodów.

Połączone w grupę firmy endorfina events i WebTalk nadal działać będą pod dotychczasowymi markami, uzupełniając się kompetencyjnie.
— Rynek wymaga od agencji działań wielokanałowych, dlatego połączenie kompetencji event marketingowych i digitalowych jest naturalnym uzupełnieniem dla obu firm. To jednak dopiero początek, ponieważ nasze długofalowe plany rozwoju i poszerzania kompetencji sięgają znacznie dalej — zapowiada Maciej Ledzion, członek zarządu endorfina events i WebTalk. — Od kilku lat poszukiwaliśmy właściwego partnera, który umożliwiłby dalszy dynamiczny rozwój spółki i wzmocnił nas w zakresie pozyskiwania nowych klientów. Połączenie sił z endorfina events oceniam jako świetne rozwiązanie — dodaje Michał Dunin, prezes WebTalk i członek zarządu endorfina events.

W WebTalk na stanowisku dyrektora zarządzającego pozostanie Michał Dunin (jednocześnie prezes WebTalk). Z kolei w endorfina events funkcję dyrektora zarządzającego i członka zarządu nadal pełnić będzie Michał Kaleta. Czteroosobowy zarząd nowo powstałej grupy to jednocześnie jej wspólnicy: Agnieszka Sołtysiak (odpowiedzialna z finanse grupy), Michał Kaleta (odpowiedzialny za zarządzanie obszarem eventowym), Michał Dunin (odpowiedzialny za obszar digital) i Maciej Ledzion (odpowiedzialny za rozwój biznesu grupy). Drugi z dotychczasowych partnerów WebTalk, Maciej Maślak, żegna się ze spółką, pozostanie konsultantem w relacjach biznesowych z niektórymi klientami.

Po połączeniu spółek ich przychody w 2017 roku wyniosą ponad 30 mln zł brutto. — Połączenie budżetów dwóch spółek w jeden to oczywiście strategia skalowania biznesu, jednak najważniejsi są ludzie. To oni zbudowali obydwie marki i pracowali na ich sukces przez dziewięć lat w przypadku endorfina events, i siedem lat w przypadku WebTalk. Dlatego nie zamierzamy wprowadzać rewolucyjnych zmian w zespołach i zarządzaniu spółkami — mówi Agnieszka Sołtysiak, członek zarządu endorfina events i WebTalk.
Doradcą transakcyjnym i w procesie połączenia spółek był Jacek Carbol, wcześniej zarządzający funduszem FIPP w ramach Polskiego Funduszu Rozwoju. Był także związany m.in. z funduszami private equity Value4Capital i Innova Capital, jak również — jako konsultant — z PwC w Warszawie i Monitor Group w Nowym Jorku.
— Obie agencje charakteryzuje ugruntowana pozycja rynkowa i nastawienie na najwyższą jakość, czego dowodem są liczne nagrody i wyróżnienia, chociażby tytuły agencji roku w swoich kategoriach dla obu firm — kończy Michał Kaleta, członek zarządu endorfina events i WebTalk.

Agencja endorfina events swoją specjalizację określa jako organizację eventów korporacyjnych (kongresów czy konferencji) oraz marketingowych, np. związanych z wprowadzaniem na rynek nowych produktów i usług. Ma także duże doświadczenie w organizowaniu wydarzeń muzycznych. Od kilku lat realizuje projekty w Polsce oraz w całym regionie Europy Środkowowschodniej. Zalicza się do czołowych graczy rynku eventowego w Polsce. Do jej kluczowych klientów należą m.in. H&M, T—Mobile, Facebook, adidas, PKO BP, Credit Agricole, Millenium Bank, Ekstraklasa SA, Ekstraliga SA, Onet RASP, BZWBK, Pernod Ricard. W 2016 uzyskała tytuł Agencji Eventowej Roku wg „Media & Marketing Polska”. Należy do Klubu Agencji Eventowych działających przy SAR.

WebTalk to jedna z największych niezależnych agencji digitalowych w kraju. Jej najważniejsze obszary działania to budowanie i realizowanie strategii dla marek w sieci, rozwój sprzedaży w segmencie e-commerce oraz komunikacja mediach społecznościowych. Posiada rozbudowane działy kreacji i strategii, a także studio fotograficzne in-house. Ma na koncie kampanie na 40 rynkach zagranicznych. W jej portfolio znajdują się takie marki jak: Kia Motors Polska, Disney, Biedronka, Krupnik, Enel-Med, Orlen, CityFit, Ruukki.
 

02 paź 2017
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.