Procon Awards 2017: Mea Group dostawcą roku, Allegro z wyróżnieniem
Agencja Mea Group zwyciężyła w konkursie Procon Awards 2017, zdobywając tytuł „Dostawcy Roku 2016” w kategorii Creative Services. Wyróżnienie w tej kategorii otrzymała agencja Allegro.
Uroczyste wręczenie nagród odbyło się podczas konferencji zakupowej Procon/Polzak. Nagroda „Supplier of the Year 2016” pokazuje, w jaki sposób klienci oceniają współpracę z agencją. – W Mea Group wierzymy, że warunkiem efektywnego spotkania jest wymiana wiedzy, doświadczeń i emocji. Jesteśmy dumni, że klienci tak wysoko ocenili nasze podejście, w którym kładziemy szczególny nacisk na spotkanie z marką, usługą czy ideą poprzez doświadczanie jej wszystkimi zmysłami. Do tego warto też dodać ogromne zaangażowanie całego zespołu Mea Group w każde kreowane wydarzenie. Bardzo nam miło, że klienci to docenili – mówi Marta Dunin-Michałowska, prezes Mea Group – zwycięskiej agencji. – Warto pamiętać, że nie byłoby wyjątkowych, niezwykłych eventów Mea Group bez zaufania, a często też odwagi naszych klientów – dodaje Dunin-Michałowska.
Jedyne wyróżnienie w kategorii Creative Services za rok 2016 otrzymała agencja Allegro. – Docenienie Allegro przez przedstawicieli branży zakupów traktuję szczególnie – komentuje Anna Gogacz, general manager agencji Allegro. Wyróżnienie w Procon Awards pokazuje, że planując działania marketingowe bierzemy pod uwagę każdy aspekt pracy nad projektem, a w szczególności jego cost-effectiveness oraz przełożenie na realne efekty dla brandów. Bardzo konsekwentnie przestrzegamy tych standardów i cieszymy się, że nasze podejście i działania wyróżniają się na tle konkurencji. Jeszcze raz dziękujemy kapitule konkursowej i branży za to docenienie – dodała Gogacz.
Kapituła konkursowa oceniała dostawców oferujących usługi dla biznesu - zakupy indirect. Finałowy etap konkursu polegał na analizie opinii kluczowych klientów dostawców przez kapitułę konkursową złożoną z przedstawicieli działów procurment największych polskich firm, przedstawicieli organizacji branżowych i organizatorów konferencji. Nagrody zostały przyznane w trzech kategoriach: IT, Logistics Services i - po raz drugi w historii - Creative Services.
Laureatów trzeciej edycji konkursu wybierała kapituła, w skład której weszli: Mateusz Borowiecki , CEO OptiBuy, Andrzej Zawistowski , członek zarządu PSML, dr Mirosław Antonowicz , wykładowca ALK i członek zarządu PKP, Magdalena Galińska, kierownik ds. zakupów usług eventowych i Marta Macke, managing partner w Shortlist Consulting. W kategorii Creative Services w finale znalazło się siedem agencji.
W uzasadnieniu wyboru agencji w kategorii w kategorii Creative Services można przeczytać:
„Agencja Mea Group ma bardzo profesjonalne podejście do klientów, które pokazuje na każdym etapie realizowania usług, od procesu przygotowań, przebiegu jak i po wykonaniu usługi - co jest niezwykle cenne, gdyż w każdej chwili wiem, że możemy liczyć na Mea Group, nawet po zakończeniu wydarzenia. To co wyróżnia mea i jej pracowników, to dostępność i dyspozycyjność, czuliśmy się bardzo „zaopiekowani” przez mea. Zaufanie to jeden z podstawowych filarów, najtrudniejszy do wypracowania i najcenniejszy w momencie wybierania i pracy z jakimikolwiek dostawcą, Mea Group zdobyła nasze zaufanie dzięki poziomowi obsługi i usług”.
„Agencja Allegro z wyróżnia się spośród innych bardzo kreatywnym, niesztampowym podejściem i idealnym zrozumieniem oraz wyczuciem marki. Zawsze odpowiada na wszystkie elementy briefu. Co ważne to profesjonaliści nie tylko na etapie rozpisywania idei kreatywnej, ale również na poziomie realizacji i produkcji eventu. Czego efektem są wydarzenia, które zbierają pozytywne recenzje i zachwycają zaproszonych gości”.