PKN ORLEN odświeża logo swojej najbardziej eventowej marki

Odświeżony logotyp mark VERVA
Na zdjęciu: Odświeżony logotyp mark VERVA

ARTYKUŁ PROMOCYJNY

Moc i dynamika – główne atrybuty marki VERVA, które m.in. stanowią podstawę koncepcji projektów eventowych jak VERVA Street Racing, zostały podkreślone w nowym logotypie marki. PKN ORLEN odświeża identyfikację wizualną VERVY – obecnie logo jest prostsze, bardziej czytelne i nowoczesne. Nowy wygląd mają także puszki napoju energetycznego VERVA, dostępnego na stacjach ORLEN.

VERVA to jedna z najbardziej wyrazistych marek w portfolio PKN ORLEN. Jednoelementowy, zaprojektowany od podstaw krój fontu jest zgodny z nowymi trendami w designie. Dotychczasowy element płomienia/liścia został uproszczony do postaci „płynących” równoległoboków, które mogą być kojarzone z szachownicą na fladze wyścigowej, oddając sportowy i dynamiczny charakter marki. Zmieniła się również kolorystyka – z logo zniknęła zieleń, a niebieski został ożywiony i wyklarowany.

Marka VERVA cieszy się dużą rozpoznawalnością i popularnością, kojarzona jest przede wszystkim ze sportem, energią i wysoką jakością. Brand wykorzystywany jest w polityce marketingowej Koncernu w związku z najbardziej ekscytującymi wydarzeniami, jak VERVA Street Racing czy starty Kuby Przygońskiego i pozostałych członków ORLEN Team. Projekt VERVA Street Racing m.in. podkreślający najwyższą jakość paliw, był wielokrotnie nagradzany w konkursach branżowych w Polsce i na świecie. Siódma edycja wydarzenia została uznana za event roku w Global Eventex Awards.
VERVA w odświeżonej wersji pojawi się również podczas tegorocznej, 40. edycji rajdu Dakar. Na konferencji prasowej, zapowiadającej start zespołu ORLEN Team zaprezentowano samochód rajdowy Kuby Przygońskiego po gruntownym liftingu zewnętrznym, z wykorzystaniem nowego logo VERVA.
– Zależało nam, aby odświeżyć logo VERVA zgodnie z najnowszymi trendami w projektowaniu, pozostawiając jednocześnie skojarzenia z wyjątkową mocą, dynamiką oraz naturalnie jakością. Trudno o lepszy moment na podkreślenie i prezentację tych atrybutów niż konferencja zapowiadająca już osiemnasty start ORLEN Team w rajdzie Dakar. Tym bardziej, że zmiany graficzne objęły nie tylko auto Kuby, ale również motocykle, ciężarówkę oraz wszystkie elementy tzw. zaplecza rajdu – podkreślił Rafał Pasieka, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu w PKN ORLEN.

Odświeżona identyfikacja znalazła także odzwierciedlenie w projekcie nowej puszki napoju energetycznego VERVA. Nowe oznakowanie napoju podobnie jak logotyp jest zminimalizowane i uproszczone. Czarno-srebrna kolorystyka nawiązuje do technologicznego trendu „turbo”, a kształty odwołują się do modernistycznych wartości designu streamline. Ujednolicone czarne tło i uporządkowana typografia pozwalają użytkownikowi szybko i prawidłowo zdekodować podstawowe informacje o marce i produkcie.
W nowym opakowaniu przede wszystkim rzuca się w oczy duży, srebrny logotyp VERVA, doskonale widoczny na kontrastowym, czarnym tle. Projektanci zdecydowali się zaufać sile marki VERVA, która symbolizuje wysokiej jakości paliwa premium, co sprawia, że napój energetyczny noszący tę samą nazwę staje się w oczach konsumentów wysokiej jakości „paliwem dla organizmu”.

Głównym kanałem komunikacji odświeżonego logo VERVA będzie sieć detaliczna pod marką ORLEN, a zainicjowane zmiany wizualne będą kontynuowane w 2018 r.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl