Nowe władze Stowarzyszenia Branży Eventowej

Marcin Stefański, Renata Razmuk, Marta Dunin- Michałowska, Żaneta Berus, Piotr Wojdat. fot. ewagraphy.com
Na zdjęciu: Marcin Stefański, Renata Razmuk, Marta Dunin- Michałowska, Żaneta Berus, Piotr Wojdat. fot. ewagraphy.com

Stowarzyszenia Branży Eventowej, podczas Walnego Zgromadzenia Członków 11 grudnia br. w Warszawie, wybrało nowe władze. Pracami SBE podczas IV kadencji, przez najbliższe trzy lata, będzie kierować zarząd w składzie: Marta Dunin-Michałowska – prezes zarządu oraz Żaneta Berus, Renata Razmuk, Marcin Stefański, Piotr Wojdat jako członkowie zarządu. Główne cele władz SBE w nowej kadencji to dalszy rozwój organizacji, jeszcze mocniejsze wspieranie działań edukacyjnych oraz kolejne inicjatywy na rzecz wzrostu profesjonalizmu współpracy pomiędzy klientami a branżą eventową.


Nowo wybrany zarząd planuje inicjatywy, dzięki którym SBE ma być jeszcze bliżej swoich członków. Jako przykłady partnerstwa SBE w ważnych dla branży inicjatywach ustawodawczych i konsultacjach społecznych stowarzyszenie wskazuje udział SBE w konsultacjach Ustawy o usługach turystycznych oraz podpisanie Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej.
Prezesem zarządu SBE została ponownie Marta Dunin-Michałowska (Mea Group), funkcje pozostałych członków zarządu – Żaneta Berus (Ptak Expo), Renaty Razmuk (Social Connect, Kreativa), Marcina Stefańskiego (Expo Mazury) oraz Piotra Wojdata (Evenea.pl) będą znane pod koniec styczna 2018 r.
Ważnym zagadnieniem dla zarządu są działania edukacyjne, rozwijanie oferty programowej Studium Event Managmentu, które SBE prowadzi we współpracy z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W popularyzację eventu - jako narzędzia efektywnej komunikacji marketingowej - wpisują się również wydarzenia branżowe, takie jak organizowane przez SBE szkolenia, debaty branżowe i konferencja Event Biznes. Te inicjatywy będą kontynuowane, i jak zaznacza SBE zyskać mają jeszcze bardziej atrakcyjną formułę. – Rola i profesjonalizm polskiej branży spotkań rośnie. Obserwujemy powrót klientów do tej formy komunikacji marketingowej, a także dużą otwartość firm na realizację niezwykłych wydarzeń. Niezbędne jest oferowanie najwyższej jakości, kreatywnych wydarzeń, czyli współpraca z ekspertami w dziedzinie eventów. Takich właśnie ekspertów skupia SBE i jesteśmy dumni, że możemy ich reprezentować, korzystać z ich wiedzy i doświadczenia w ramach naszych szkoleń, konferencji i Studium Event Managementu – mówi Marta Dunin-Michałowska prezes zarządu SBE.
Podczas spotkania podziękowano za zaangażowanie członkom władz III kadencji, w tym zwłaszcza Oldze Krzemińskiej-Zasadzkiej (wiceprezes zarządu) i Annie Nowakowskiej (członkini zarządu ds. edukacji), które funkcje w zarządzie pełniły od początku istnienia SBE. Obie zdecydowały o niekandydowaniu do kolejnego zarządu, ale nie opuszczają struktur SBE, dalej będą wspierać organizację oraz czynnie uczestniczyć w jej działalności jako członkowie SBE.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl