Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Aktualności

Nowe władze SOIT. Druga kadencja Sebastiana Słoniewskiego

Joanna Jabłońska, Sebastian Słoniewski, Grażyna...

Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, stowarzyszenie podsumowało dwa lata działalności oraz wybrało zarząd organizacji na kadencję 2018 – 2019.

Walne Zgromadzenie Członków, odbyło się 9 stycznia wybrało nowe władze SOIT na kolejną dwuletnią kadencję. W zarządzie SOIT pozostali Sebastian Słoniewski (prezes OBP) i Łukasz Adamowicz (wiceprezes Grupy BFC). Do zarządu dołączyły Joanna Jabłońska (managing director, Activezone), Grażyna Grot-Duziak (członek zarządu, Weco Travel) i Agnieszka Słowik (president, Flower Travel). Walne Zgromadzenie Członków wybrało także członków Komisji Etyki i Komisji Rewizyjnej.

Przed nowym zarządem stoją takie wyzwania, jak m.in. koordynacja Meetings Week Poland oraz obchody Jubileuszu 10-lecia istnienia SOIT w 2019 roku.

Skład władz SOIT w kadencji 2018 – 2019
Zarząd

  • Sebastian Słoniewski, prezes
  • Łukasz Adamowicz, wiceprezes
  • Joanna Jabłońska, wiceprezes
  • Grażyna Grot-Duziak, członek zarządu
  • Agnieszka Słowik, członek zarządu


Komisja Etyki
Agata Gościńska (Viventum), Andrzej Hulewicz (Mazurkas Travel), Agnieszka Lewandowska (Incentive Care), Olga Krzemińska-Zasadzka (Power), Sylwia Sadoch (Travel Concierge), Anna Zowczak (Motivoscope), Majka Szura (Polka Travel)

Komisja Rewizyjna
Krzysztof Pobożniak (Haxel Events & Incentive), Leszek Skibiński (Grupa TSO), Cezary Wilemajtys (United Partners).

Początek roku stał się także dla SOIT czasem podsumowań i wniosków na kolejne lata funkcjonowania. Ostatnie dwa lata działalności SOIT były dla stowarzyszenia okresem głębokich zmian wewnętrznych, intensywnych aktywności oraz nowych inicjatyw. Wszystkie zmiany były wynikiem przyjętej strategii Stowarzyszenia i miały na celu wzmocnienie pozycji SOIT oraz firm członkowskich jako liderów na rynku podróży motywacyjnych.
Pierwszym krokiem były strategiczne zmiany w statucie dotyczące kryteriów członkowskich. Została także powołana Komisja Etyki – nowy organ doradczo-arbitrażowy stowarzyszenia. SOIT odświeżył również swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Zmianie wizerunku towarzyszyło wdrożenie nowego serwisu.

W trakcie dwóch lat działalności SOIT kontynuował realizację flagowych projektów, takich jak, Columbus Day czy współorganizacja Meetings Week Poland. Ponadto SOIT został partnerem i zaangażował się w inicjatywę „Dialog Branżowy – Dobry Przetarg”, którego pierwszym efektem jest Biała Księga Komunikacji Marketingowej, czyli zbiór dobrych praktyk i standardów efektywnej współpracy reklamodawcy z agencją. SOIT odpowiada za przygotowanie narzędzi i praktycznych wskazówek dla przetargów w kategorii incentive travel.
Ostatnim zrealizowanym projektem jest Kodeks Dobrych Praktyk SOIT, którego celem jest wyznaczenie zasad uczciwej konkurencji oraz wysokich standardów etycznych dotyczących prowadzenia biznesu oraz relacji miedzy pracownikami, pracodawcami oraz klientami na rynku incentive travel.

– Postaram się uczynić nasze Stowarzyszenie jeszcze silniejszym i bardziej rozpoznawalnym, ale również takim, w którym wszyscy czujemy się na równych zasadach. Dzięki dokonanym wyborom, dostaliśmy mandat do kontynuacji wyznaczonej strategii oraz do aktywnej zmiany wizerunku SOIT. Postaramy się położyć większy nacisk na aktywny PR i marketing, uregulować sprawy dotyczące pracy pilotów oraz otworzyć się na część rynku spełniającego nasze kryteria – zapowiedział Sebastian Słoniewski, prezes zarządu SOIT.

12 sty 2018
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.