Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Stodoła Czereśniowy Sad

Grażyna (mazowieckie)

L’avanti Restaurant & Cocktail Bar

Warszawa (mazowieckie)

Hotel Lavender Kraków

Kraków (małopolskie)

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Pałac w Zaborówku

Zaborówek (mazowieckie)

Najnowsze usługi

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)

EventoweMeble.pl

Warszawa (mazowieckie)

Winnica Dwórzno - degustacje

Dwórzno (mazowieckie)
A A
Aktualności

Z—Factor debiutuje w Rosji

Zespół Z-Factor podczas Meetings Week Poland 2017

Po trzech latach działalności w branży hotelarskiej i turystycznej oraz zaistnieniu jak dotąd w 11 krajach Europy, firma Z—Factor wkracza na kolejny rynek – do Rosji. Z—Factor m.in. monitoruje rynek spotkań.
 

Główną usługą świadczoną przez Z-Factor na europejskich rynkach poza Polską jest Demand Outlook – system dokładnego monitorowania i raportowania rynku spotkań. Usługa ta pozwala na bieżąco śledzić liczbę i rodzaj wydarzeń, a także gromadzi informacje na temat organizujących je branż i klientów. Aktualnie dostarczana jest firmom z branży hotelarskiej i turystycznej w Polsce, Czechach, Słowacji, Bułgarii, Rumunii, Włoszech, Austrii, na Węgrzech, Litwie, Estonii, Ukrainie, a od 1 stycznia 2018 również w Rosji. Pierwszym rosyjskim miastem w portfolio Z—Factor jest Petersburg, jednak firma nie wyklucza rozwoju usługi w kolejnych.
 – Rynek Rosyjski wymaga dużo większego nakładu pracy w początkowej fazie otwierania destynacji. Wierzymy, że decyzja o wejściu na ten rynek jest bardzo dobra, już widzimy zainteresowanie naszym systemem i duży potencjał w wielu rosyjskich miastach oraz krajach ościennych. Zaczynamy od miast o największym znaczeniu w turystyce biznesowej, czyli St. Petersburga i Moskwy, systematycznie będziemy rozwijać się na wschód. To długi, proces i duże wyzwanie ale jeżeli chcemy mieć pełen obraz z rynku spotkań, to po prostu musimy tu być! – komentuje Marlena Biardzka, business development manager w Z—Factor.

Debiut na tak ważnym rynku, to wynik jasnej linii rozwoju firmy i ciężkiej pracy całego zespołu – nie tylko w minionym roku. W ciągu zaledwie trzech lat działalności, dzięki Demand Outlook, Z—Factor dotarł do informacji o ponad 150 tysiącach wydarzeń w Europie Środkowej. W minionym roku przeprowadził też prawie 1000 badań jakości obsługi klienta – Test Call oraz setki badań cenowych Competition Shopping.
Jak podsumowuje Wojciech Liszka, założyciel i CEO firmy – W ostatnim roku weszliśmy do kilku nowych krajów, stając się liderem w Europie Środkowej. Rosja jest dla nas w tym świetle sporym wyzwaniem, ale i bramą do kolejnych rynków. W 2018 roku nie będziemy odpoczywać – chcemy między innymi rozpocząć działalność w Turcji i Emiratach Arabskich.
Oprócz dostarczania fachowych usług dla hotelarstwa i turystyki Z—Factor aktywnie angażuje się w Polsce także w organizację ważnych dla branży projektów – Poland Meetings Impact oraz Forum Obiektów, które jest największym wydarzeniem Meetings Week Poland. Firma jest również audytorem obiektów nominowanych do MP Power Venue w konkursie MP Power Awards. W tym świetle jej założyciel i CEO – Wojciech Liszka, nie bez powodu został w 2017 roku wyróżniony przez Connect Association jako jeden z 40 liderów branży poniżej 40. roku życia.

17 sty 2018
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.