Z—Factor debiutuje w Rosji

Zespół Z-Factor podczas Meetings Week Poland 2017
Na zdjęciu: Zespół Z-Factor podczas Meetings Week Poland 2017

Po trzech latach działalności w branży hotelarskiej i turystycznej oraz zaistnieniu jak dotąd w 11 krajach Europy, firma Z—Factor wkracza na kolejny rynek – do Rosji. Z—Factor m.in. monitoruje rynek spotkań.
 

Główną usługą świadczoną przez Z-Factor na europejskich rynkach poza Polską jest Demand Outlook – system dokładnego monitorowania i raportowania rynku spotkań. Usługa ta pozwala na bieżąco śledzić liczbę i rodzaj wydarzeń, a także gromadzi informacje na temat organizujących je branż i klientów. Aktualnie dostarczana jest firmom z branży hotelarskiej i turystycznej w Polsce, Czechach, Słowacji, Bułgarii, Rumunii, Włoszech, Austrii, na Węgrzech, Litwie, Estonii, Ukrainie, a od 1 stycznia 2018 również w Rosji. Pierwszym rosyjskim miastem w portfolio Z—Factor jest Petersburg, jednak firma nie wyklucza rozwoju usługi w kolejnych.
 – Rynek Rosyjski wymaga dużo większego nakładu pracy w początkowej fazie otwierania destynacji. Wierzymy, że decyzja o wejściu na ten rynek jest bardzo dobra, już widzimy zainteresowanie naszym systemem i duży potencjał w wielu rosyjskich miastach oraz krajach ościennych. Zaczynamy od miast o największym znaczeniu w turystyce biznesowej, czyli St. Petersburga i Moskwy, systematycznie będziemy rozwijać się na wschód. To długi, proces i duże wyzwanie ale jeżeli chcemy mieć pełen obraz z rynku spotkań, to po prostu musimy tu być! – komentuje Marlena Biardzka, business development manager w Z—Factor.

Debiut na tak ważnym rynku, to wynik jasnej linii rozwoju firmy i ciężkiej pracy całego zespołu – nie tylko w minionym roku. W ciągu zaledwie trzech lat działalności, dzięki Demand Outlook, Z—Factor dotarł do informacji o ponad 150 tysiącach wydarzeń w Europie Środkowej. W minionym roku przeprowadził też prawie 1000 badań jakości obsługi klienta – Test Call oraz setki badań cenowych Competition Shopping.
Jak podsumowuje Wojciech Liszka, założyciel i CEO firmy – W ostatnim roku weszliśmy do kilku nowych krajów, stając się liderem w Europie Środkowej. Rosja jest dla nas w tym świetle sporym wyzwaniem, ale i bramą do kolejnych rynków. W 2018 roku nie będziemy odpoczywać – chcemy między innymi rozpocząć działalność w Turcji i Emiratach Arabskich.
Oprócz dostarczania fachowych usług dla hotelarstwa i turystyki Z—Factor aktywnie angażuje się w Polsce także w organizację ważnych dla branży projektów – Poland Meetings Impact oraz Forum Obiektów, które jest największym wydarzeniem Meetings Week Poland. Firma jest również audytorem obiektów nominowanych do MP Power Venue w konkursie MP Power Awards. W tym świetle jej założyciel i CEO – Wojciech Liszka, nie bez powodu został w 2017 roku wyróżniony przez Connect Association jako jeden z 40 liderów branży poniżej 40. roku życia.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl