Allegro wprowadza aplikację Allevent®

Agencja Allegro wprowadza na rynek nowy produkt – Allevent to pierwsza w Polsce webowa aplikacja eventowa przygotowana od podstaw przez agencję event-marketingową. Narzędzie służyć ma digitalowej obsłudze eventów.
 
Rozwiązania wykorzystane w Allevent mają usprawnić komunikację pomiędzy organizatorem wydarzenia a uczestnikami oraz pozwalać na prowadzenie pomiarów efektywności eventu. Dzięki niemu goście mogą znaleźć potrzebne i aktualne informacje, nawet jeśli agenda, prelegenci czy towarzyszące elementy ulegną niespodziewanej zmianie. Aplikacja to również możliwość interakcji z uczestnikami, zbierania pytań do prelegentów czy opinii o poszczególnych elementach agendy. W założeniu organizator dzięki systemowi ankiet i narzędziom analitycznym, może w łatwy sposób zdobyć informację zwrotną na temat całego wydarzenia jak i postrzegania przez gości jego poszczególnych elementów. Aplikacja ma również ułatwić networking i skontaktowanie się z innymi uczestnikami.
 Przygotowując narzędzie, agencja – jak podkreśla – zwróciła szczególną uwagę na bariery, jakie spotykają podobne rozwiązania. – Widząc, że dostępne na rynku produkty nie spełniają oczekiwań naszych klientów, postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczanie z tysięcy zrealizowanych wydarzeń do stworzenia autorskiej aplikacji i tym samym wykonać zdecydowany krok w kierunku digitalizacji komunikacji i zwiększenia interakcji z uczestnikami podczas wydarzeń” – powiedziała Anna Gogacz, general manager w Agencji Allegro.
 
Allevent to internetowa aplikacja eventowa niewymagająca instalowania jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Do skorzystania z niej wystarcza otwarcie strony internetowej. – Badania pokazują, że użytkownicy smartfonów mają rosnące obawy przed instalowaniem kolejnych aplikacji, szczególnie tych, które nie mają mieć dla nich stałego zastosowania. Projektując Allevent, zależało nam, by skorzystanie z aplikacji było maksymalnie proste i nie budziło obaw użytkowników”– powiedział Przemysław Całka, creative engineer w Agencji Allegro.
Allevent jest dostępna w praktycznie każdym urządzeniu, mobilnym czy stacjonarnym, które pozwala na przeglądanie internetu. Jak pokazały testowe realizacje, obniżenie do minimum bariery wejścia poskutkowało zwiększeniem zainteresowania uczestników aplikacją, jak również wpłynęło pozytywnie na poziom interakcji. – Nasi klienci dzięki zastosowaniu Allevent zyskali liczne insighty, dzięki którym ich kolejne wydarzenia będą mogły jeszcze lepiej odpowiadać ich celom marketingowym. Wprowadzenie aplikacji spowodowało również konieczność wydłużenia sesji pytań od publiczności o ok.30 proc. – dodała Gogacz..
 
Zarządzanie aplikacją odbywa się z poziomu panelu www. – Nasze badania pokazały, że nasi klienci oczekują, że wykorzystanie aplikacji nie spowoduje zwiększenia liczby ich obowiązków. Nie po to korzystają z naszej pomocy, by mieć więcej na głowie. Dlatego proces konfiguracji narzędzia i uzupełniania treści pozostaje po stronie operatora z agencji, a każde wydarzenie otrzymuje dedykowaną wersję aplikacji. Dla klienta oznacza to zachowanie najwyższej jakości obsługi przy minimum osobistego zaangażowania” – wyjaśniła Gogacz.
 
Od kwietnia Allegro oferuje Allevent jako nowe narzędzie dla wszystkich swoich klientów. Agencja umożliwia wykorzystanie narzędzia również przez nowych klientów i przy wydarzeniach zewnętrznych.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl