Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Aktualności

Lubelscy hotelarze chcą współpracować i razem promować miasto

Przedstawiciele obiektów tj.: Hotel Locomotiva,...

Grupa właścicieli oraz dyrektorów siedmiu lubelskich hoteli spotkała się, aby wymienić doświadczenia oraz przedyskutować możliwą synergię środowiska w celu wypromowania Lublina jako destynacji.

Podczas pierwszego spotkania, które odbyło się 8 maja, uczestnicy reprezentujący takie obiekty jak:  Hotel Locomotiva, Hotel Willowa, Hotel Alter, In Between, Hampton by Hilton Lublin, IBB Grand Hotel Lublinianka, Hotel Wieniawski poruszyli ważne z punktu widzenia ich pracy zagadnienia, zdefiniowali problemy oraz nakreślili plan współpracy.


Podzielili się doświadczeniami w implementacji procedur wynikających z Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, problemami z pozyskiwaniem kadr, szczególnie w warstwie pracowników liniowych oraz wymienili doświadczenia dotyczące współpracy z dostawcami usług z rynku lubelskiego, które są niezbędne w prowadzeniu hotelu.

Najwięcej uwagi poświęcono problemowi promocji miasta i regionu jako destynacji. Hotelarze zauważyli wysiłki zarówno władz miejskich, jak i wojewódzkich, niemniej jednak zgodnie negatywnie ocenili dualizm działań i brak ich koordynacji pomiędzy Urzędem Miasta oraz Urzędem Marszałkowskim. Istotnym problemem, zdaniem uczestników spotkania, jest rozumienie promocji i marketingu przez pryzmat produkcji gadżetów reklamowych oraz ciekawych – co prawda – broszur, jednak bez pomysłu na ich rozsądną dystrybucję.Część uczestników szczególnie podkreślała fakt, że niektóre hotele mają utrudniony dostęp do tworzonych przez miasto i region materiałów promocyjnych.
Wśród zebranych ogromne zdziwienie budził też fakt niezauważania przez działy marketingu i promocji zarówno miasta, jak i województwa nowoczesnych narzędzi promocyjnych oraz kanałów komunikacji. 
Właściciele obiektów wskazali z kolei na intensywne poszukiwania przez urzędników miejskich inwestorów, którzy zdecydowaliby się wybudować w Lublinie kolejny hotel. W poszukiwaniach tych – jak podkreślają uczestnicy spotkania – brakuje jednak refleksji nad promocją miasta, jako destynacji (zarówno biznesowej, jak i turystycznej), która generowałaby popyt mogący sprostać postulowanemu przez miasto wzrostowi podaży miejsc noclegowych.

Zgodnie ustalono, iż spotkania w tym formacie będą odbywać się cyklicznie. Grupa będzie dążyć do poszerzenia swojego składu o kolejnych hotelarzy, restauratorów i inne osoby zaangażowane w szeroko pojętą działalność biznesową związaną z turystyką oraz turystyką biznesową. Celem spotkań będzie też przekonanie polityków oraz urzędników mających realny wpływ na promocję miasta do skoordynowanych działań oraz do działań zgodnych z potrzebami rynku.

Podczas pierwszego spotkania przedstawicieli lubelskich hoteli właściciele reprezentowani byli przez Joannę Chrzanowską-Dyduch (Hotel Locomotiva),  Annę Kuczyńską (Hotel Willowa), Justynę Stachowicz (Hotel Alter), Mirosława Świerza z P.P.H. Yard Sp. z o.o., właściciela hotelu In Between oraz Anitę Wysokińską z Global Property Sp. z o.o. (operator hotelu Hampton by Hilton). Obecni dyrektorzy hoteli to: Marcin Ankiersztejn (IBB Grand Hotel Lublinianka), Dorota Bęczkowska (Hotel Locomotiva), Agnieszka Mazurkiewicz (Hotel Wieniawski) oraz Michał Rzeźnik (Hampton by Hilton Lublin). 

12 maj 2018
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.