Narodowa Strefa Kibica na PGE Narodowym z agencją Berm

Narodowa Strefa Kibica jest projektem własnym spółki PL.2012+  realizowanym we współpracy z partnerami: sponsorem głównym Jeronimo Martins – właścicielem sieci Biedronka oraz Grupą Azoty i należącą do Totalizatora Sportowego marką Lotto. Za aranżację strefy, w wyniku wygranego przetargu, odpowiada Berm Creative Production Group.
 

Na płycie PGE Narodowego na konstrukcji o wysokości minimum 17 m zawisną cztery telebimy o wymiarach 16 x 9 metrów oraz powstanie scena przystosowana do budowy studia telewizyjnego. Za zaprojektowanie sceny oraz montaż i obsługę systemów wizyjnych i nagłośnienia podczas odbywającej się na stadionie imprezy pt. Narodowa Strefa Kibica odpowiada agencja Berm. Firma złożyła najkorzystniejszą ofertę w przetargu ogłoszonym przez PL.2012+, spełniła też wszystkie kryteria przetargowe. Koszt realizacji zamówienia zgodnie z wybraną w przetargu ofertą wyniesie 823 362 zł brutto. Strefa pomieści ok. 75 tys. widzów.
 

Oprócz oglądania transmisji meczu Polska – Senegal (19 czerwca), inaugurującego występy polskiej reprezentacji podczas mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji, na kibiców czekają atrakcje, występy muzyczne i animacje przygotowane przez partnerów Narodowej Strefy Kibica. Strefa działa podczas pierwszego meczu reprezentacji, w pozostałych terminach meczów Polaków – 24 czerwca z Kolumbią, 28 czerwca z Japonią – płyta stadionu będzie zajęta z uwagi na przygotowania innych imprez masowych.
Wydarzenie jest realizowane w ramach obchodów stulecia odzyskania przez Polskę niepodległości we współpracy z Biurem Programu „Niepodległa”, pod honorowym patronatem Telewizji Polskiej.
Wydarzenie jest biletowane. W pierwszej puli było 10 tysięcy biletów, a ich sprzedaż odbywała się za pośrednictwem sklepu internetowego PGE Narodowego oraz w kasach areny. Druga pula biletów została udostępniona 8 czerwca w sieci sklepów Biedronka.  Klienci Biedronki mogą nabyć vouchery pozwalające na odbiór biletów z 50-proc. rabatem, jeśli dokonają jednorazowych zakupów za co najmniej 50 zł (z wyłączeniem produktow, których nie obejmuje akcja) w jednym z ok. 200 sklepów sieci w Warszawie i okolicach. W sumie dla klientów Biedronki przygotowanych jest 60 tysięcy biletów. Promocja trwa do 16 czerwca. Sieć Biedronka jest również Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl