Narodowa Strefa Kibica na PGE Narodowym z agencją Berm
Narodowa Strefa Kibica jest projektem własnym spółki PL.2012+ realizowanym we współpracy z partnerami: sponsorem głównym Jeronimo Martins – właścicielem sieci Biedronka oraz Grupą Azoty i należącą do Totalizatora Sportowego marką Lotto. Za aranżację strefy, w wyniku wygranego przetargu, odpowiada Berm Creative Production Group.
Na płycie PGE Narodowego na konstrukcji o wysokości minimum 17 m zawisną cztery telebimy o wymiarach 16 x 9 metrów oraz powstanie scena przystosowana do budowy studia telewizyjnego. Za zaprojektowanie sceny oraz montaż i obsługę systemów wizyjnych i nagłośnienia podczas odbywającej się na stadionie imprezy pt. Narodowa Strefa Kibica odpowiada agencja Berm. Firma złożyła najkorzystniejszą ofertę w przetargu ogłoszonym przez PL.2012+, spełniła też wszystkie kryteria przetargowe. Koszt realizacji zamówienia zgodnie z wybraną w przetargu ofertą wyniesie 823 362 zł brutto. Strefa pomieści ok. 75 tys. widzów.
Oprócz oglądania transmisji meczu Polska – Senegal (19 czerwca), inaugurującego występy polskiej reprezentacji podczas mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji, na kibiców czekają atrakcje, występy muzyczne i animacje przygotowane przez partnerów Narodowej Strefy Kibica. Strefa działa podczas pierwszego meczu reprezentacji, w pozostałych terminach meczów Polaków – 24 czerwca z Kolumbią, 28 czerwca z Japonią – płyta stadionu będzie zajęta z uwagi na przygotowania innych imprez masowych.
Wydarzenie jest realizowane w ramach obchodów stulecia odzyskania przez Polskę niepodległości we współpracy z Biurem Programu „Niepodległa”, pod honorowym patronatem Telewizji Polskiej.
Wydarzenie jest biletowane. W pierwszej puli było 10 tysięcy biletów, a ich sprzedaż odbywała się za pośrednictwem sklepu internetowego PGE Narodowego oraz w kasach areny. Druga pula biletów została udostępniona 8 czerwca w sieci sklepów Biedronka. Klienci Biedronki mogą nabyć vouchery pozwalające na odbiór biletów z 50-proc. rabatem, jeśli dokonają jednorazowych zakupów za co najmniej 50 zł (z wyłączeniem produktow, których nie obejmuje akcja) w jednym z ok. 200 sklepów sieci w Warszawie i okolicach. W sumie dla klientów Biedronki przygotowanych jest 60 tysięcy biletów. Promocja trwa do 16 czerwca. Sieć Biedronka jest również Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski.