Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” w finale IPRA Golden World Awards

Sarsa - ambasadorka projektu „ibis. tu mieszka muzyka”
Na zdjęciu: Sarsa - ambasadorka projektu „ibis. tu mieszka muzyka”

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” hoteli ibis zakwalifikowała się do finału międzynarodowego konkursu branży PR – IPRA Golden World Awards. Projekt został nominowany do nagrody w kategorii „Turystyka i Podróże”.

Celem projektu było stworzenie przestrzeni komunikacji marki z grupą młodych odbiorców. Na potrzeby kampanii stworzono platformę ibis.com/tumieszkamuzyka, na której odbył się konkurs dla utalentowanych artystów (ponad 300 zgłoszonych utworów) oraz głosowanie internautów (ponad 60 tys. oddanych głosów).
Działaniom digitalowym towarzyszyły akcje w hotelach rodziny ibis, do których należało zbudowanie studia nagraniowego w jednym z pokojów oraz zorganizowanie koncertu finałowego zwycięzców z Sarsą – ambasadorką projektu. Komunikacja związana z kampanią była prowadzona w mediach społecznościowych w kanałach marki ibis, internecie, prasie oraz radiu.
Kampania została zrealizowana przez trzy firmy: studio TheProduction, Public Dialog i VML Polska.
Nagrody IPRA Golden World Awards przyznawane są od 1990 roku za najlepsze projekty PR spełniające międzynarodowe standardy. Tegoroczne wyróżnienia zostaną przyznane w 37 kategoriach. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas gali, która odbędzie w drugiej połowie bieżącego roku.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl