Tymczasem EB: Muzyczna kolaboracja z eventem na finał

Żabson, Fot. Paweł Fabjański
Na zdjęciu: Żabson, Fot. Paweł Fabjański

Sokół, Pezet, Żabson i Sitek – czterej raperzy, rozpoczęli współpracę, której efektem będzie wydarzenie, sponsorowane przez markę EB (Grupa Żywiec). Event zorganizuje agencja Live. Działania wpisują się w ideę „Tymczasem”, w ramach której marka udowadnia, że etap poszukiwania, mylenia się i poznawania siebie ma fundamentalne znaczenie w życiu człowieka.

„Tymczasem” to czas między młodością a dojrzałością, w którym młodzi dorośli mogą cieszyć się chwilą, poszukiwać inspiracji i dzielić doświadczeniami ze swoimi bliskimi. Naturalną przestrzenią do wyrażania tych wartości i emocji jest kultura hip-hopu, która przestała już być niszowa, stając się popkulturowym zjawiskiem. Do wspólnej pracy nad wydarzeniem marka zaprosiła więc artystów reprezentujących ten nurt. Projekt zakłada zestawienie ze sobą pionierów gatunku o ugruntowanej pozycji – Sokoła i Pezeta oraz młodych i utalentowanych muzyków, których styl wciąż ewoluuje, a oni sami nieustannie poszukują nowych form ekspresji – Żabsona i Sitka. Zderzenie ich doświadczeń pokazuje, że pewne napięcia towarzyszyły młodym ludziom od zawsze, zarówno w roku 1998, jak i w roku 2018, co stanowi kanwę muzycznej współpracy.

Kulminacyjnym momentem kolaboracji czterech raperów będzie wydarzenie zaplanowane we wrześniu, kiedy Sokół, Pezet, Żabson i Sitek zaprezentują efekty wspólnych działań. Artyści wybrali nawzajem utwory z własnego repertuaru, które zinterpretują w zupełnie nowy sposób. Przearanżowane wersje wraz z klipami będą miały premierę w sierpniu. Zapowiedzią tych artystycznych aktywności są pojawiające się właśnie na rynku puszki z cytatami z utworów zaangażowanych raperów. Wrześniowe wydarzenie uświetni także udział czołowych przedstawicieli polskiej sceny hip-hopowej, którzy pojawią się w przygotowanym specjalnie na tę okazję programie, który zostanie zaprezentowany po raz pierwszy.

– EB to pierwsza marka, która podkreśla w swojej komunikacji, że okres „Tymczasem” jest niezwykle istotny w życiu każdego człowieka i towarzyszył młodym od zawsze, za każdym razem zderzając się z oczekiwaniami społecznymi dotyczącymi stabilizacji i rozpisanego planu na życie – mówi Michał Machaj, kierownik marki EB.

Za komunikację ATL i działania digital marki EB odpowiada agencja VML Poland. Za działania BTL odpowiedzialna jest agencja Live, która zorganizuje także finałowy event. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl