#PlayYourWay – strefa marki Play Pol’and’Rock Festival z Plejem

Wystartowała kampania Play promująca strefę operatora na Pol’and’Rock Festival 2018. Koncepcja została zbudowana wokół założenia #PlayYourWay i dostępu do zabawy w wersji letniej i ziomowej, bez limitów. Agencja Plej odpowiada za ideę kreatywną (przy wsparciu strategicznym Melting Pot), realizację eventu i obsługę strefy Play na festiwalu, a także koncept i produkcję filmów (wraz z domem produkcyjnym Film Fiction) oraz kampanię w social mediach i display.

Na festiwal Pol’and’Rock (dawny Woodstock) agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot przygotowała koncept kreatywny łączący działania digitalowe z eventowymi, prowadzonymi w strefie Play na festiwalu. Kampanię zatytułowano #PlayYourWay, co prowadzi do przekazu „z Play bawisz się tak jak lubisz!”. Pod koniec lat 80. Jurek Owsiak zorganizował w warszawskiej Stodole koncert pod nazwą „Letnia Zadyma w Środku Zimy”. Zaskakująca forma łącząca happening z muzyką i sukces imprezy były przepustką do organizacji kolejnych imprez, w tym Przystanku Woodstock. Było to inspiracją dla marki, która w swojej strefie na Pol’and’Rock Festival 2018 zamierza zapewnić uczestnikom zabawę bez limitów. Będzie można wbrać zarówno letnie atrakcje, jak i „zadymę w śordku lata”.
Uczestnikom festiwalu w strefie Play towarzyszyć będą youtuberzy związani z marką m.in. RedLipstickMonster, ReZi, Izak i Człowiek Warga, którzy także promują strefę w filmie (film można zobaczyć tutaj: www.PlayYourWay.play.pl).

Użytkownik sam wybiera, którą wersję wideo promującego strefę Play chce oglądać - #PlayYourWay. Przytrzymując spację, z materiału kręconego latem przeniesie się w taki sam obraz, tylko w scenerii zimowej. Filmy zrealizowała agencja Plej wraz z domem produkcyjnym Film Fiction (postprodukcja: LocoMotive). Za reżyserię odpowiada Tomasz Knittel, a operatorem jest Filip Załuska. Dodatkowo w filmach ukryto cztery elementy, za których odnalezienie użytkownik otrzyma kody do wykorzystania w: HBO, Tidal, Nawigacji Play lub dogry.pl.
– Zaskakujący koncept na event jest najlepszym pretekstem do stworzenia świetnego contentu. To jest właśnie brand experience, które proponujemy naszym klientom, a oni swoim konsumentom. Bardzo cenimy współprace, w których klient - tak jak Play - jest otwarty, a nawet domaga się łączenia różnych kompetencji i wielu zintegrowanych działań marketingowych, tworząc kampanię 360, integrującą event, digital, influencer marketing, ATL i BTL. Takie interakcje z marką, chcemy tworzyć – przekonuje Bart Biały, cretive director w Plej.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl