Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” ze złotym i srebrnym Stevie® Awards

Grupa Hotelowa Orbis SA. we współpracy z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML, które pracowały przy kampanii wizerunkowej dla hoteli rodziny ibis – „ibis. tu mieszka muzyka” zostali docenieni w tegorocznym konkursie International Business Awards®. Za realizowaną wspólnie kampanię zdobyli dwie statuetki – złotą i srebrną. Nagrody przyznano odpowiednio w kategoriach: „Communications or PR Campaign of the Year - Travel & Tourism” oraz „Communications or PR Campaign of the Year - Social Media Focused”.

Międzynarodowe jury wyróżniło kampanię w kategorii głównej: Communications, Public Relations & Investor Relations. Projekt „ibis. tu mieszka muzyka” realizowany dla hoteli rodziny ibis, miał na celu stworzenie przestrzeni komunikacji marki z grupą millenialsów. Na potrzeby kampanii przygotowano platformę ibis.com/tumieszkamuzyka, na której odbył się konkurs dla utalentowanych artystów, a następnie przeprowadzono głosowanie internautów.
Działaniom digitalowym towarzyszyły akcje w hotelach ibis, do których należało zbudowanie pierwszego w Europie, jak i nie na świecie, studia nagraniowego w jednym z pokojów hotelu ibis oraz zorganizowanie koncertu finałowego zwycięzców z Sarsą – ambasadorką kampanii. Komunikacja projektu była prowadzona w mediach społecznościowych w kanałach własnych oraz zewnętrznych marki ibis, Internecie, prasie oraz radiu.
– W kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” zależało nam, aby dotrzeć z informacją o marce do Millenialsów, zachęcić ich do aktywnego udziału poprzez różne działania, m.in. konkurs dla młodych talentów, głosowanie internetowe czy organizację finałowego koncertu w jednym z hoteli ibis. Zaproponowane przez nas treści okazały się atrakcyjne dla odbiorców, co przełożyło się na duże zasięgi, przede wszystkim w mediach internetowych i społecznościowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i kontynuujemy w tym roku komunikację marek rodziny hoteli ibis w oparciu o muzykę i związane z nią emocje. Jest to element długofalowej strategii hoteli rodziny ibis. – mówi Hanna Bernakiewicz, manager Segmentu Hoteli Ekonomicznych na Europę Wschodnią w Grupie Hotelowej Orbis.
Członkowie jury wyróżnili projekt za „realizację koncepcji, stworzenie ciekawej, angażującej historii, dotarcie do millenialsów poprzez muzykę oraz świetne rezultaty projektu” czyli:

  • ponad 300 zgłoszeń do konkursu,
  • ponad 60 tys. głosów oddanych przez internautów,
  • zasięg całkowity kampanii został oszacowany na ponad 10,8 mln, w tym 3,7 mln zasięgu w social media i 7,1 mln zasięgu w mediach tradycyjnych,
  • 75% osób odwiedzających landing page ibis.com/tumieszkamuzyka stanowiła target grupa z przedziału wiekowego 18-34

 

W 2018 do Stevie® Awards zgłoszono ponad 3900 projektów z 74 krajów z niemal wszystkich możliwych branż. Zwycięskie projekty zostały wybrane na podstawie ocen wystawionych przez ponad 270 menedżerów z całego świata, którzy zasiadali w 12 grupach jury.
 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl