Jubileuszowy Event Biznes w październiku

Stowarzyszenie Branży Eventowej zaprasza na piątą edycję konferencji Event Biznes. W programie m.in. o wydarzeniach w strategii firm i marek, komunikacji za pomocą wydarzeń, innowacjach i przepisach prawa.

Konferencja Event Biznes odbędzie się 19 października, w Ptak Warsaw Expo. Założeniem programu jest przedstawienie możliwości zastosowania narzędzi z zakresu event marketingu w różnych aspektach działalności przedsiębiorstw, instytucji, stowarzyszeń. Pozycja eventu jako narzędzia komunikowania się i event marketingu jako znaczącego elementu zintegrowanej komunikacji marketingowej – zdaniem organizatorów – wyraźnie się umacnia. Są to narzędzia, których stosowanie daje ogromny potencjał w realizacji celów biznesowych, budowania relacji, zarządzania w kontekście współczesnych wyzwań, jakimi są m.in. deficyt zaangażowania, czy przeładowanie informacyjne. - Tegoroczna edycja Event Biznes ma pomóc w znalezieniu odpowiedzi jak skutecznie sobie radzić z problemami przemysłu spotkań w XXI wieku. Dodaje, że program wydarzenia został skonstruowany pod kątem jak najszerszego dostępu uczestników konferencji do użytecznych, praktycznych, przekazywanych przez wybitnych specjalistów informacji - podkreśla Marta Chmielewska, dyrektor programowa konferencji oraz prezes zarządu SBE.
Z okazji piątej, jubileuszowej edycji konferencji Event Biznes jeden z tematów poświęcony będzie celebracji, która często jest głównym celem eventów. O tym, jak sposobach wyrażania celebracji, które obecnie mogą stanowić wyzwanie, powie profesor Jerzy Bralczyk.
Zagadnienie event marketingu w zintegrowanej komunikacji marketingowej marki Ericsson z perspektywy globalnej i lojalnej przedstawi Michiel Pool, head of Global Events External Activation and Engagement, Ericsson. Piotr Psyllos (wynalazca, programista, elektronik, informatyk) skupi się na na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych, które mogą być wykorzystane w przemyśle spotkań. Opowie m.in. o botach i uczeniu maszynowym w planowaniu i realizacji wydarzeń.
Event staje się coraz ważniejszym narzędziem w procesie budowania marki pracodawcy. Temat został już zaznaczony w ubiegłorocznej konferencji. W tym roku zaplanowana jest jego kontynuacja. Ogólną perspektywę osadzoną w podstawach socjologicznych przedstawi dr Tomasz Sobierajski (socjolog), skupiając się na tym, jak zatrzymać pokolenie X, wzmocnić grupę wiekową Y i zachęcić generację Z.
Adwokat Michał Kibil przedstawi najważniejsze zmiany w prawie z ostatnich miesięcy, które w bezpośredni sposób dotykają organizatorów eventów, zarówno klientów, jak i wykonawców.
Program konferencji Event Biznes ma dostarczyć: praktyczne rozwiązania w zakresie event marketingu, inspiracje wynikające ze światowych trendów i doświadczeń praktyków w obszarze kreowania eventów, wnioski wynikające z analiz trendów w socjologii, marketingu, rozwoju nowych technologii, wymianę doświadczeń pomiędzy praktykami stosującymi event marketing w swoich strategiach budowania marki, promocji, zarządzania oraz wsparcie formalne i warsztatowe zleceniodawców organizacji wydarzeń, dotyczące funkcjonowania w branży eventowej.
Konferencja Event Biznes jest skierowana managerów, dyrektorów działu marketingu, specjalistów z sekcji zakupów oraz członków zarządów odpowiedzialnych za komunikację i marketing, ekspertów PR i HR w świat informacji z zakresu budowania marki oraz korzyści sprzedażowo-wizerunkowych, wykorzystywanych w event marketingu.

MeetingPlanner.pl jest partnerem merytorycznym Event Biznes.

Szczegóły

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl