Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Aktualności

SAR Effie Awards: nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions

Jury konkursu SAR Effie Awards 2018 przyznało nominacje w nowej kategorii Marketing & Business Solutions. Zgłoszonych zostało 14 rozwiązań marketingowych, nominowano trzy.

W ramach kategorii Marketing & Business Solutions oceniano rezultaty projektów w kontekście otoczenia rynkowego, wyzwania i  postawionych celów, pomysłu strategicznego, wybranych narzędzi do jego realizacji oraz efektów samego wdrożenia. 

Jury kategorii Marketing & Business Solutions składało się z dotychczasowych przewodniczących jury Effie poprzednich edycji, prezesa SAR, prezesa IAA, dyrektorów zarządzających agencji reklamowych i agencji mediowych, które w poprzednim roku zdobyły pierwsze miejsca w rankingu Effie Awards.

Grupie oceniającej prace przewodniczył Tomasz Lisewski, Global Head of Brand, Communications & Digital and Market w firmie Philips International – przewodniczący całego jury Effie Awards 2018.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z ilości i jakości zgłoszeń, które wpłynęły do nowej kategorii. Pokazuje to, że mimo debiutu tej kategorii w konkursie, spotkała się ona z pozytywnym odzewem. Swoje rozwiązania zgłaszały firmy o różnym profilu - od międzynarodowych korporacji po startupy i firmy rodzinne. Doceniliśmy transformację tych firm oraz fakt, że marketing ma na nią wpływ. Dotyczy to zarówno ewolucji modelu biznesowego, jak i digitalizacji firm – powiedział Tomasz Lisewski.

Nominacje otrzymali: projekt - Fundacja WOŚP gra z partnerami, marka - Fundacja WOŚP,  zgłaszający - Fundacja WOŚP, Złoty Melon, Boscata, projekt - sprzedaż online w sklepie offline, marka: eobuwie.pl, zgłaszający - eobluwie.pl, Nanovo oraz projekt - Ikea Family – transformacja danowa firmy, marka - Ikea, zgłaszający - Ikea, Loyalty Point, Wavemaker.

Zwycięskie kampanie poznamy podczas Gali SAR Effie Awards, która odbędzie się 29 października 2018 roku w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. Ponadstuosobowe Jury Effie wybrało 68 nominacji w 23 kategoriach.

10 paź 2018
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.