Grupa MTP uruchomiła własną bileterię
Grupa MTP, organizator targów i magaeventów w Polsce, uruchomiła własną bileterię – ToBilet.pl, a tym samym wprowadziła – obok dystrybucji stacjonarnej – także sprzedaż biletów online.
ToBilet.pl to platforma do kompleksowej obsługi organizatorów i uczestników wydarzeń. Za jej pośrednictwem będzie można nabyć bilety na wszystkie wydarzenia Grupy MTP (poza targami ściśle branżowymi), w tym na megaeventy, kongresy i targi dla pasjonatów.
Na platformie znajdą się więc między innymi bilety na targi motoryzacyjne – Poznań Motor Show, targi gamingowe, czyli Poznań Game Arena, Targi Retro Motor Show i zawody jeździeckie Cavaliada.
– Przez platformę ToBilet.pl będzie można zakupić wejściówki do teatru, kina, na imprezy sportowe i koncerty. Chcemy, aby była to inspiracja dla pasjonatów, którzy pragną dzielić zainteresowania z innymi podczas festiwali i zjazdów, a także zbiór pomysłów dla każdego, kto planuje aktywny weekend – mówi Tomasz Kobierski, wieceprezes zarządu Grupy MTP.
ToBilet.pl będzie platformą komercyjną, oznacza to, że będzie można tu znaleźć także bilety innych organizatorów.
– Naszym partnerom oferujemy nie tylko możliwość sprzedaży biletów za pomocą platformy, ale kompleksową promocję wydarzeń. Dzięki narzędziom
e-marketingowym i budowanej latami bazie mailingowej możemy dobrać bardzo precyzyjne narzędzia, by docierać do grupy ściśle zainteresowanej zakupem – dodaje Tomasz Kobierski.
ToBilet.pl to kolejny krok Grupy MTP w kierunku rozszerzenia działalności. Spółka zmieniła nazwę z Międzynarodowych Targów Poznańskich, by podkreślić kompleksowe podejście do organizacji wydarzeń od technicznej obsługi, aranżacji przestrzeni, budowy stoisk, usług cateringowych po analizy rynkowe, doradztwo i usługi marketingowe.
Poza uznanymi w świecie biznesowymi imprezami targowymi Grupa MTP organizuje kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe, w tym megaeventy, które rocznie przyciągają ponad milion gości z całego świata. Firma świadczy usługi na rzecz wystawców biorących udział w organizowanych przez Grupę MTP targach. Rocznie organizuje około 80 wydarzeń targowych w tym wydarzenia B2B, skierowane do profesjonalistów, jak i targi B2C oraz wydarzenia o charakterze lokalnych festynów. Spółka oferuje budowę stoisk systemowych dostępnych dla małych firm, jak również kompleksowe realizacje według indywidualnych koncepcji. Rocznie buduje blisko 6 tys. stoisk.
Grupa posiada własną bazę eventowo-konferencyjną w samym centrum Poznania – teren Międzynarodowych Targów Poznańskich i Poznań Congress Center. W roku 2017 zorganizowała 260 wydarzeń.