Endorfina events odświeża identyfikację wizualną
Agencja endorfina events wprowadziła nową identyfikację wizualną, która odzwierciedla tożsamość marki, obecnej na rynku od 10 lat. Logotyp endorfiny został uzupełniony o claim „making stories”.
Opisuje on na wielu poziomach charakter firmy i zespołu, który ją tworzy.
Wszystkie projekty związane ze zmianą CI zostały przygotowane wewnętrznie przez studio graficzne endorfiny.
Głównym celem zmiany w zakresie identyfikacji wizualnej było wyraźne zaprezentowanie w komunikacji zewnętrznej charakteru firmy i jej pracowników, którzy czynią endorfinę jedną z kluczowych agencji eventowych w Polsce.
Claim “making stories” powstał w wyniku prac zespołu endorfiny, który zdefiniował najważniejsze cechy i wartości marki.
– Eventy są formą komunikacji marketingowej, która pozwala firmom na bezpośredni kontakt z klientem i wywołanie prawdziwych emocji. My, jako endorfina events, pomagamy markom tworzyć ich historie, przenosić plany i pomysły do rzeczywistości. Jednocześnie nasi pracownicy tworzą historię endorfiny – podczas realizacji, na backstage’u i każdego dnia, jako zgrany i kreatywny zespół – tłumaczy Michał Kaleta, managing director w endorfina events.
Sam logotyp endorfiny nie uległ zmianie, a wszystkie nowe materiały zostały utrzymane w kolorystyce zbliżonej do dotychczasowej.
Studio graficzne firmy stworzyło autorską typografię i zestaw piktogramów, które będą wykorzystywane we wszystkich materiałach firmowych i na nowej stronie internetowej agencji.
Ze względu na coraz częstszą działalność agencji w regionie CEE, agencja zdecydowała się na claim w języku angielskim.