Expo Marketing odbędzie się w Global Exhibitions Day
Tegoroczna, czwarta edycja Expo Marketing, odbędzie się w Warszawie, 5 czerwca 2019 r., w światowy dzień targów Global Exhibitions Day. Branża targowa spotka się w Centrum Praskim Koneser, aby dowiedzieć się, jak wykorzystać wiedzę o nowych potrzebach klientów, by ich pozyskać dzięki najnowszym narzędziom marketingu wystawienniczego i sprzedaży.
Celem Expo Marketing jest stworzenie platformy wymiany informacji i kontaktów dla optymalnego wykorzystania targów jako skutecznego narzędzia biznesowego oraz prezentacja najnowszych osiągnięć marketingu wystawienniczego na rzecz pozyskania klientów na międzynarodowych rynkach. Impreza propaguje najlepsze praktyki i prezentuje trendy w biznesie targowym, w którym targi stają się nie tylko areną nowych technologii, ale przede wszystkim eventem, miejscem nowych doświadczeń, emocji, spotkań budujących relacje.
Organizator, firma Promedia Jerzy Osika, stawia na wystawienniczo-edukacyjny charakter wydarzenia, którego celem jest również integracja branży.
Expo Marketing odwiedzają przede wszystkim menadżerowie firm, które chcą zwiększyć efektywność prowadzonych już działań wystawienniczych lub dopiero zamierzają wystawiać się na targach i pragną zdobyć potrzebną wiedzę i kontakty. To także miejsce dla tych, którzy poszukują interesujących pomysłów i miejsc do organizacji targów i innych wydarzeń. Interesującą wiedzę można będzie zyskać, uczestnicząc w wykładach i panelach dyskusyjnych, które poprowadzi ekspert ds. marketingu wystawienniczego Jerzy Osika oraz zaproszeni przez niego goście – specjaliści i praktycy w swoich dziedzinach, począwszy od marketingu internetowego po dofinansowania do działań eksportowych. Można będzie także skorzystać z indywidualnych porad wystawców.
Z prezentacji wystawienniczej skorzystają najbardziej organizatorzy targów, firmy oferujące profesjonalną zabudowę targową, dostawcy nowoczesnych rozwiązań technologicznych i usług marketingowych.
Patroni Honorowi wydarzenia to: Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, Polska Izba Przemysłu Targowego, Targi Dają Więcej, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, PIOT – Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego.
MeetingPlanner.pl jest partnerem medialnym Expo Marketing 2019, w ramach projektu MP MICE & More® odbędzie się debata poświęcona event marketingowi w kontekście budowania obecności marki, produktu, firmy na targach
www.expomarketing.com.pl