Konkurs KTR 2019: VMLY&YR Agencją Roku, Best of Charity dla „Niezniszczalnej Tęczy”

fot. KTR
Na zdjęciu: fot. KTR
Agencją Roku w Konkursie KTR 2019 zostało VMLY&YR, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymało Ben & Jerry’s. Nagrodę Best of Charity otrzymał projekt „Niezniszczalna Tęcza” agencji 180Heartbeats+Jung V.Matt.
 
Projekt był realizowany dla Unilever/Ben&Jerry’s, Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacja Wolontariat Równości.
 
W rankingu agencji drugie miejsce zajęła DDB Group, trzecie- 180Heartbeats + Jung V. Matt, czwarte – Muzk Management, a piąte – Grey Group Poland.
 
W sumie w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2019 przyznano 25 złotych, 60 srebrnych oraz 85 brązowych nagród. Wręczono je 7 czerwca 2019, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim w Warszawie. Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą pracę w każdej kategorii: Craft, Design, Communication oraz najlepszą kampanię społeczną.
 
Nagrodę Best of Craft otrzymał Projekt fotograficzny „Goddesses” Zuzy Krajewskiej dla BWA Warszawa, nagrodę Best of Design - The Voice From The Towers stworzony przez Sek Corp dla School of Form, a nagrodę Best of Communication otrzymała Projekcja Trailera Gry „God Of War” na boisku NBA dla BBH New York i Sony Interactive Entertainment.
 
Wszystkie zgłoszone projekty, których było1260, oceniało 80-osobowe jury pod przewodnictwem Bjorna Stahla– executive creative director/chief creative officer z INGO Stockholm.
 
W tym roku po raz drugi zarząd KTR przyznał także nagrodę Hall of Fame za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej. Tegoroczne Hall of Fame otrzymali: Darek Zatorski oraz Jarek Ziębiński.
 
Natomiast Papaya Films otrzymało tytuł Domu Produkcyjnego Roku, a Platige Image – Studia Posprodukcyjnego Roku. Od tego roku KTR przyznaje również nagrodę Studia Projektowego Roku, która otrzymało Muzk Management.
 
Podczas gali KTR wręczono również nagrodę w konkursie specjalnym Best of Facebook @ KTR 2019 kampaniom: Złoto dla „#Volvolove” (Grey Group Poland dla Volvo Car Poland) Srebro dla „Coś do nich mam” (DDB Group dla Fundacja Rak’n’Roll / Avon) oraz Brąz kampanii „Instagramowa umowa” (Ogilvy dla nju mobile).
 
Organizatorem konkursu jest lub Twórców Reklamy KTR, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Cannes Lions.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl