Strefa Play Mudness na Pol’and’Rock Festival z Plejem i Boscatą
Play Mudness – strefa Play, którą operator przygotowuje na tegoroczny Pol’and’Rock Festival, ma oferować festiwalowiczom zabawę w fioletowym błocie. Będą oni mogli spotkać też gwiazdy YouTube’a m.in. Red Lipstick Monster, Rezi i Człowieka Wargę. Strefę promuje szereg aktywności digitalowych.
Podczas Pol’and’Rock Festival 2019 Play pokoloruje festiwalowy świat na fioletowo. Wszystko to za sprawą kilkudziesięciu ton fioletowego błota, w którym będzie się można bawić, taplać czy zagrać w błotne frisbee. Zaplanowano także kultowe przeciąganie liny. Jak co roku w strefie Play pojawią się gwiazdy YouTube’a. W fioletowych atrakcjach swój udział potwierdzili m.in. Red Lipstick Monster, Rezi i Człowiek Warga. Tradycyjnie operator stworzy przestrzeń do ładowania telefonów, nie zabraknie też festiwalowych gadżetów. Wieczorami strefa Play zamieniać się będzie w przestrzeń pozytywnej zabawy i najlepszych imprez. Właśnie na pozytywnych emocjach marka skupia się w komunikacji, prowadzonej w zgodzie z ideą #playpositive.
Działania eventowe wspiera szereg aktywności digitalowych. Z początkiem lipca na Facebooku wystartowało wydarzenie „Tego lata wytaplam się w fioletowym błocie na Pol’and’Rock!”, nakładka AR oraz nakładka na zdjęcie profilowe na Facebooku. Można je znaleźć, wpisując w wyszukiwanie nakładek „Play Mudness”. Na Instagramie do Instastories można dodawać Mudoji poświęcone kampanii Play Mudness gify, które również można znaleźć wpisując „playmudness”. Strefę promują na swoich kanałach także influencerzy – ambasadorzy kampanii, którzy są również bohaterami kampanii promującej strefę w social mediach. Dodatkowo komunikaty na temat strefy Play pojawią się w kanałach social mediach WOŚP oraz w oficjalnej aplikacji WOŚP promującej Pol’and’Rock Festival 2019.
Strefę Play na Pol’and’Rock Festival 2019 przygotowują Plej wraz z Boscata. Jacek Stachera, a za współpracę z influencerami odpowiadają Plej i MediaCom. Komunikację wydarzenia oraz kampanię w social mediach przygotowała i koordynuje agencja Plej. Wideo posty do kampanii social mediowej, w których występują gwiazdy YouTube’a, przygotowała agencja Plej wraz z Shootme.