Strefa Play Mudness na Pol’and’Rock Festival z Plejem i Boscatą

Play Mudness – strefa Play, którą operator przygotowuje na tegoroczny Pol’and’Rock Festival, ma oferować festiwalowiczom zabawę w fioletowym błocie. Będą oni mogli spotkać też gwiazdy YouTube’a m.in. Red Lipstick Monster, Rezi i Człowieka Wargę. Strefę promuje szereg aktywności digitalowych.


Podczas Pol’and’Rock Festival 2019 Play pokoloruje festiwalowy świat na fioletowo. Wszystko to za sprawą kilkudziesięciu ton fioletowego błota, w którym będzie się można bawić, taplać czy zagrać w błotne frisbee. Zaplanowano także kultowe przeciąganie liny. Jak co roku w strefie Play pojawią się gwiazdy YouTube’a. W fioletowych atrakcjach swój udział potwierdzili m.in. Red Lipstick Monster, Rezi i Człowiek Warga. Tradycyjnie operator stworzy przestrzeń do ładowania telefonów, nie zabraknie też festiwalowych gadżetów. Wieczorami strefa Play zamieniać się będzie w przestrzeń pozytywnej zabawy i najlepszych imprez. Właśnie na pozytywnych emocjach marka skupia się w komunikacji, prowadzonej w zgodzie z ideą #playpositive.

Działania eventowe wspiera szereg aktywności digitalowych. Z początkiem lipca na Facebooku wystartowało wydarzenie „Tego lata wytaplam się w fioletowym błocie na Pol’and’Rock!”, nakładka AR oraz nakładka na zdjęcie profilowe na Facebooku. Można je znaleźć, wpisując w wyszukiwanie nakładek „Play Mudness”. Na Instagramie do Instastories można dodawać Mudoji poświęcone kampanii Play Mudness gify, które również można znaleźć wpisując „playmudness”. Strefę promują na swoich kanałach także influencerzy – ambasadorzy kampanii, którzy są również bohaterami kampanii promującej strefę w social mediach. Dodatkowo komunikaty na temat strefy Play pojawią się w kanałach social mediach WOŚP oraz w oficjalnej aplikacji WOŚP promującej Pol’and’Rock Festival 2019.

Strefę Play na Pol’and’Rock Festival 2019 przygotowują Plej wraz z Boscata. Jacek Stachera, a za współpracę z influencerami odpowiadają Plej i MediaCom. Komunikację wydarzenia oraz kampanię w social mediach przygotowała i koordynuje agencja Plej. Wideo posty do kampanii social mediowej, w których występują gwiazdy YouTube’a, przygotowała agencja Plej wraz z Shootme.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl