Zdrojowa i Radisson otwierają nowe hotele

Valerie Schuermans (RHG) i Jan Wróblewski (Zdrojowa Invest)
Na zdjęciu: Valerie Schuermans (RHG) i Jan Wróblewski (Zdrojowa Invest)

Radisson Hotel Group podpisała umowę ze Zdrojowa Invest & Hotels na kolejne hotele marki Radisson w polskich kurortach: Szklarskiej Porębie i Kołobrzegu.

Oba obiekty marki Radisson należące do kategorii upscale wzbogacą portfolio grupy w Polsce, które dzięki nowym inwestycjom wzrośnie do 18 hoteli obejmujących pięć marek – w tym Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson RED, Radisson i Park Inn by Radisson. 

Zdrojowa Invest & Hotels oraz Radisson Hotel Group są partnerami w Polsce od mającego miejsce w 2017 roku otwarcia Radisson Blu Resort Świnoujście. Firmy będą kontynuować wspólne działania na rzecz rowoju i budowy nowych obiektów w Polsce.
Dwa nowe obiekty - Radisson Resort Szklarska Poręba i Radisson Resort Kołobrzeg będą prowadzone przez Radisson Hospitality AB na podstawie międzynarodowej umowy franczyzowej ze Zdrojową Invest & Hotels. Inwestorem, generalnym wykonawcą i przyszłym operatorem tych hoteli będzie Zdrojowa Invest & Hotels, natomiast Radisson będzie odpowiadać za wsparcie sprzedaży i marketingu.

- Jesteśmy podekscytowani podpisaniem tej umowy na rozwój w Polsce z grupą Zdrojowa Invest & Hotels i dziękujemy za zaufanie naszym markom i ludziom, którzy je tworzą. Cieszymy się z umocnienia naszej pozycji największego międzynarodowego operatora w ośrodkach wypoczynkowych w Polsce oraz z możliwości współpracy z naszym partnerem nad przyszłymi projektami - powiedział Elie Younes, wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotel Group. Kluczowość polskiego rynku i jego potencjał podkreśla także Valerie Schuermans, wiceprezes ds. rozwoju Radisson Hotel Group, zaznaczając, iż Polska jest obecnie jedenym krajem w Europie repzrezentującym pięć brandów RHG..

- Kolejna umowa i to w takim zakresie z jedną z wiodących globalnych sieci hotelarskich pozwoli nam uzyskać korzyści skali, a nie zawsze i nie każda marka międzynarodowa jest gwarancją sukcesu. Z nowymi hotelami pod międzynarodową marką Radisson po raz kolejny jesteśmy pionierem rynku, a to kontynuacja naszej strategii wzmacniania pozycji lidera w kurortach. Natomiast strategiczne partnerstwo z Radissonem nie oznacza, że Zdrojowa rezygnuje z hoteli własnej marki. Portfolio grupy, w zależności od lokalnych rynków, będzie dalej rozwijane w kierunku hoteli zarówno marki Zdrojowa Hotels, jak i tych pod szyldem sieci międzynarodowych - podkreśla Jan Wróblewski, współzałożyciel grupy Zdrojowa Invest & Hotels.

Radisson Resort Szklarska Poręba to drugi obiekt marki Radisson, który pojawił się w Polsce oraz pierwszy hotel międzynarodowej marki w tym mieście. Czterogwiazdkowy hotel będzie oferował 104 pokoje i zostanie otwarty już w najbliższym sezonie zimowym. Planowany jest także kolejny etap inwestcji, w trakcie którego zostaną udostępnione kolejne pokoje i apartementy. Odwiedzający będą mogli korzystać z kameralnego aquaparku, całorocznego zewnętrznego jacuzzi, sauny oraz strefy kapielowej.

Otwarcie Radisson Resort Kołobrzeg, trzeciego hotelu Radisson w Polsce, jest planowane na lato 2020 roku. Będzie to pierwszy hotel tej międzynarodowej marki hotelowej w jednym z największych polskich kurortów nadmorskich. Obiekt o standardzie czterech gwiazdek będzie dysponował 209 pokojami, strefą spa & wellness oraz aquaparkiem. Nie będzie posiadał zaplecza konferencyjno-eventowego, będzie natomiast stanowił uzupełenienie oferty noclegowej do dwóch hoteli Zdrojowej Invest w Kołobrzegu (5-gwiazdkowego Marine & Ultra Marine i Diune Hotel & Resort oraz 4-gwiazdkowego Sand Hotel), gdzie można zorganizować wydarzenie dla 1000 gości.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl