Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Event Arena Szczecin

Szczecin (zachodniopomorskie)

MsMermaid Conference Center

Warszawa (mazowieckie)

Holiday Inn Gdańsk - City Centre

Gdańsk (pomorskie)

Pomorska 21. Dom Towarzystwa...

Łódź (łódzkie)

Najnowsze usługi

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)
A A
Aktualności

Zdrojowa i Radisson otwierają nowe hotele

Valerie Schuermans (RHG) i Jan Wróblewski...
Radisson Resort Szklarska Poręba
Radisson Resort Kołobrzeg

Radisson Hotel Group podpisała umowę ze Zdrojowa Invest & Hotels na kolejne hotele marki Radisson w polskich kurortach: Szklarskiej Porębie i Kołobrzegu.

Oba obiekty marki Radisson należące do kategorii upscale wzbogacą portfolio grupy w Polsce, które dzięki nowym inwestycjom wzrośnie do 18 hoteli obejmujących pięć marek – w tym Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson RED, Radisson i Park Inn by Radisson. 

Zdrojowa Invest & Hotels oraz Radisson Hotel Group są partnerami w Polsce od mającego miejsce w 2017 roku otwarcia Radisson Blu Resort Świnoujście. Firmy będą kontynuować wspólne działania na rzecz rowoju i budowy nowych obiektów w Polsce.
Dwa nowe obiekty - Radisson Resort Szklarska Poręba i Radisson Resort Kołobrzeg będą prowadzone przez Radisson Hospitality AB na podstawie międzynarodowej umowy franczyzowej ze Zdrojową Invest & Hotels. Inwestorem, generalnym wykonawcą i przyszłym operatorem tych hoteli będzie Zdrojowa Invest & Hotels, natomiast Radisson będzie odpowiadać za wsparcie sprzedaży i marketingu.

- Jesteśmy podekscytowani podpisaniem tej umowy na rozwój w Polsce z grupą Zdrojowa Invest & Hotels i dziękujemy za zaufanie naszym markom i ludziom, którzy je tworzą. Cieszymy się z umocnienia naszej pozycji największego międzynarodowego operatora w ośrodkach wypoczynkowych w Polsce oraz z możliwości współpracy z naszym partnerem nad przyszłymi projektami - powiedział Elie Younes, wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotel Group. Kluczowość polskiego rynku i jego potencjał podkreśla także Valerie Schuermans, wiceprezes ds. rozwoju Radisson Hotel Group, zaznaczając, iż Polska jest obecnie jedenym krajem w Europie repzrezentującym pięć brandów RHG..

- Kolejna umowa i to w takim zakresie z jedną z wiodących globalnych sieci hotelarskich pozwoli nam uzyskać korzyści skali, a nie zawsze i nie każda marka międzynarodowa jest gwarancją sukcesu. Z nowymi hotelami pod międzynarodową marką Radisson po raz kolejny jesteśmy pionierem rynku, a to kontynuacja naszej strategii wzmacniania pozycji lidera w kurortach. Natomiast strategiczne partnerstwo z Radissonem nie oznacza, że Zdrojowa rezygnuje z hoteli własnej marki. Portfolio grupy, w zależności od lokalnych rynków, będzie dalej rozwijane w kierunku hoteli zarówno marki Zdrojowa Hotels, jak i tych pod szyldem sieci międzynarodowych - podkreśla Jan Wróblewski, współzałożyciel grupy Zdrojowa Invest & Hotels.

Radisson Resort Szklarska Poręba to drugi obiekt marki Radisson, który pojawił się w Polsce oraz pierwszy hotel międzynarodowej marki w tym mieście. Czterogwiazdkowy hotel będzie oferował 104 pokoje i zostanie otwarty już w najbliższym sezonie zimowym. Planowany jest także kolejny etap inwestcji, w trakcie którego zostaną udostępnione kolejne pokoje i apartementy. Odwiedzający będą mogli korzystać z kameralnego aquaparku, całorocznego zewnętrznego jacuzzi, sauny oraz strefy kapielowej.

Otwarcie Radisson Resort Kołobrzeg, trzeciego hotelu Radisson w Polsce, jest planowane na lato 2020 roku. Będzie to pierwszy hotel tej międzynarodowej marki hotelowej w jednym z największych polskich kurortów nadmorskich. Obiekt o standardzie czterech gwiazdek będzie dysponował 209 pokojami, strefą spa & wellness oraz aquaparkiem. Nie będzie posiadał zaplecza konferencyjno-eventowego, będzie natomiast stanowił uzupełenienie oferty noclegowej do dwóch hoteli Zdrojowej Invest w Kołobrzegu (5-gwiazdkowego Marine & Ultra Marine i Diune Hotel & Resort oraz 4-gwiazdkowego Sand Hotel), gdzie można zorganizować wydarzenie dla 1000 gości.

23 lip 2019
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.