Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Event Arena Szczecin

Szczecin (zachodniopomorskie)

MsMermaid Conference Center

Warszawa (mazowieckie)

Holiday Inn Gdańsk - City Centre

Gdańsk (pomorskie)

Pomorska 21. Dom Towarzystwa...

Łódź (łódzkie)

Najnowsze usługi

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)
A A
Aktualności

Wyróżnienie dla hotelu Renaissance Warsaw Airport

Hotel Renaissance Warsaw Airport jest najlepiej oceniany przez gości sieci Marriott International na tle 34 innych obiektów działających pod tą marką w Europie. W rankingu gości Marriotta, obiekt ten wyprzedza między innymi hotele tej marki w Paryżu, Londynie czy Barcelonie.
 
Hotel został otwarty rok temu przez Polski Holding Hotelowy jako pierwszy obiekt tej marki w Polsce.
 
- Sukces hotelu Renaissance jak również sukces hotelu Moxy Warszawa Praga, który jest najlepszym hotelem Moxy w Europie, jest dla nas sygnałem, że wielką siłą polskiego hotelarstwa jest jakość. Potrafimy w Polsce nie tylko budować designerskie wnętrza, ale również tworzyć atmosferę w której goście dobrze się czują. Cieszę się z naszego sukcesu i serdecznie gratuluję również naszym kolegom z Moxy Warszawa Praga – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.
 
Hotel Renaissance znajduje się przy warszawskim Lotnisku Chopina, dysponuje 225 pokojami, salą balową oraz 9 salami konferencyjnymi. W ciągu zaledwie roku, hotel zbudował sobie również silną pozycję na warszawskim rynku – od wielu miesięcy utrzymuje się w pierwszej piątce hoteli w Warszawie na portalu Trip Advisor.
 
Architektonicznie, motywem przewodnim w hotelu jest polskie wzornictwo z lat 50. i 60. oraz polska szkoła plakatu. Jednak najlepsze oceny, goście przyznają personelowi.
 
- Budowanie sukcesu jest codzienną pracą każdej osoby zatrudnionej w hotelu. Począwszy od pracowników biur, ale przede wszystkim osób w recepcji, gastronomii czy housekeepingu, których praca i uśmiech składają się na doświadczenie gościa. Codziennie nie tylko stajemy na wysokości wyzwań lifestylowego hotelu pięciogwiazdkowego ale również staramy się inspirować naszych gości i tworzyć atmosferę, w której czują się swobodnie. Jestem niezwykle dumna, że nam się to udaje – mówi Adriana Biernatowicz-Jadczak, dyrektor hotelu.
26 lip 2019
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.