Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Event Arena Szczecin

Szczecin (zachodniopomorskie)

MsMermaid Conference Center

Warszawa (mazowieckie)

Holiday Inn Gdańsk - City Centre

Gdańsk (pomorskie)

Pomorska 21. Dom Towarzystwa...

Łódź (łódzkie)

Najnowsze usługi

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)
A A
Aktualności

2GetThere: agencja eventowa w strukturach Group One

2GetThere - agencja eventowa w Group One, która...
Kamil Bartosiewicz, head of production, 2GetThere

Group One inwestuje w rozwój nowych kompetencji oraz synergię działań komunikacyjnych pod jednym dachem i powołuje spółkę 2GetThere. Na czele agencji, która zajmie się realizacją eventów, działań promocyjnych i ambientowych, stanął Kamil Bartosiewicz.

Group One to niezależna grupa komunikacyjna funkcjonująca na rynku od 2013 roku. Zatrudnia ponad 400 osób. Oferuje usługi komunikacyjne, poczynając od strategicznych, przez kreatywne i mediowe, po technologiczne. Trzon struktury stanowią kompetencje digitalowe – ponad 60 proc. biznesu Group One to projekty onlinowe. W odpowiedzi na potrzebę realizacji silnych i spójnych kampanii w ramach jednej grupy, powołała do życia nową spółkę eventową.

 – Powstanie agencji 2GetThere jest dla Group One kolejnym krokiem w integracji wszystkich kompetencji komunikacyjnych. Dzięki temu, możemy zaoferować dziś naszym partnerom biznesowym najwyższej jakości usługi 360. A rola eventu, zwłaszcza uzasadnionego strategią, skorelowanego z technologią i silną kreacją, wciąż wzrasta. Integrując wszystkie gałęzie marketingu i dzięki współpracy zaangażowanych specjalistów już na etapie tworzenia rekomendacji wiemy, że budujemy całościowy plan rozwoju biznesu, a nie tylko kampanii – mówi prezes zarządu Group One, Marek Żołędziowski

O rozwój oferty, portfolio klientów i realizację projektów 2GetThere zadba head of production, Kamil Bartosiewicz, który ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży eventowej. Zdobywał je m.in. w agencji Em Lab, która jest częścią grupy Mediacap SA oraz ostatnio w agencji EL Padre, w której zajmował stanowisko senior event managera. Realizował kompleksowe projekty m.in. dla Google, Campus Warsaw, Tradus, Grupa OLX, Maxi Zoo, ShowMax, JTI, czy banku PKO. Na swoim koncie ma również projekty zagraniczne. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Informatyki, Zarządzania i Administracji w Warszawie.

 – Kreatywność w projektowaniu emocji i doświadczeń, wyróżnia naszą wizję współczesnego event marketingu. Brak ograniczeń w procesie tworzenia wrażeń, ale i bliska współpraca zespołów specjalistycznych, które ramię w ramię z klientem budują markę każdego dnia. Na to stawiamy – mówi Kamil Bartosiewicz, head of production, 2GetThere.
Struktura Group One składa się obecnie z trzech domów mediowych: Value Media, Mediaplus oraz RL Media i sześciu agencji: Change Serviceplan, Gong, Labcon, Media Ready, SalesTube oraz nowej, 2GetThere.

Do Group One należą trzy domy mediowe: Value Media – wyróżniony tytułem Dom Mediowy Roku 2017, RL Media – stworzony z udziałem Roberta Lewandowskiego oraz Mediaplus; dwie full serwisowe agencje kreatywne: Change Serviceplan – zdobywca dwóch nagród na Cannes Lions i Gong – nagrodzona tytułem Interaktywnej Agencji Roku 2014, 2015, 2018 i 2019; agencja one stop shop for e-commerce: SalesTube – wyróżniona jako pierwsza w Europie za najlepsze działania dla L’Oreal; agencja branded content: Labcon – specjalizująca się w tworzeniu strategii produkcji i zarządzaniu treściami na platformach społecznościowych, nagrodzona dwoma srebrnymi Effie za kampanię „Maybelline Make Up In The City”, oraz Media Ready (video content masters) – agencja, specjalizująca się w tworzeniu kreatywnego contentu video.
W 2018 roku podmioty Group One otrzymały 11 statuetek Effie Awards.

08 sie 2019
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.