Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Stadion Podskarbińska

Warszawa (mazowieckie)

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Event Arena Szczecin

Szczecin (zachodniopomorskie)

Najnowsze usługi

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)

3 DOT Vision

Gdańsk (pomorskie)

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)
A A
Aktualności

Event Biznes na ostatniej prostej

13 listopada 2019 roku w Centrum Targowo-Konferencyjnym Global Expo w Warszawie odbędzie się szósta edycja konferencji Event Biznes. Założeniem wydarzenia jest przedstawienie narzędzi z zakresu event marketingu w różnych aspektach działalności przedsiębiorstw, instytucji i stowarzyszeń. Na wydarzeniu pojawią się eksperci tacy jak szef marketingu Google’a Jan Gemrich, CEO Jack Morton Worldwide Jens Mayer czy dr James Morgan – wykładowca w dziedzinie technologii eventowej na University of Westminster.


Konferencja jest skierowana do managerów i dyrektorów działów marketingu oraz zakupów, członków zarządów odpowiedzialnych za komunikację w swoich firmach, specjalistów PR i HR, a także osób związanych bezpośrednio z branżą eventową.
W tym roku organizatorzy wydarzenia przygotowali program złożony z części konferencyjnej (prelekcje i panel dyskusyjny) oraz warsztatowej, na którą składają się szkolenia i panele dyskusyjne przy stolikach tematycznych.


Część merytoryczną otworzy Drossos Drossos, global consultant of experiential marketing, związany w swojej karierze zawodowej z takimi markami jak Coca Cola, Japan Tabacoo, L’oreal czy Shell. Na podstawie swoich doświadczeń zaprezentuje, w jaki sposób globalne marki wykorzystują doświadczenia do budowania relacji ze swoimi klientami. Jan Gemrich, CEE head of platforms & ecosystem marketing Google, przedstawi najlepszy praktyki współpracy pomiędzy klientem a agencją. Gemrich, pracując w Google, odpowiadał za organizację różnorodnych wydarzeń, w tym o budżecie do miliona dolarów.

Wykładowca University of Westminster dr James Morgan, przedstawi jego zdaniem najskuteczniejsze narzędzia technologiczne, angażujące uczestników wydarzenia, a dr Krzysztof Wojewodzic, CEO Escola Mobile & web app opowie o tym, jak technologie wpływają na odbiorców wydarzenia. Oba wystąpienia to okazja do poznania nowinek technologicznych i nowych metod oddziaływania na uczestników wydarzeń. Nowe technologie pojawią się też w wystąpieniu Jensa Mayera, CEO agencji Jack Morton Worldwide, który swoją wypowiedź skieruje do tych, którzy szukają innowacyjnych rozwiązań eventowych, wspierających komunikację marketingową ich produktu lub usługi. Jego wystąpienie będzie poświęcone temu jak technologia, dane i nastawienie na użytkownika (UX) mogą być „paliwem” dla kreatywności.
W świat społecznej odpowiedzialności biznesu i jej wpływu na zarządzanie pracownikami oraz budowanie popularności marki zabierze uczestników Justine Kane, managing director The Event Talent Agency.

Cześć konferencyjną zakończy dyskusja „Krótka ławka pracowników branży eventowej? Wyzwania dotyczące nowego pokolenia pracowników w sektorze usług związanych z organizacją wydarzeń” moderowany przez Magdalenę Kondas, redaktor naczelną MeetingPlanner.pl.

Całe wydarzenie poprowadzi Krzysztof Łobodziński.

 

W kolejnej części uczestnicy Event Biznes będą mieć możliwość wzięcia udziału w warsztatach. Do wyboru jest pięć tematów zajęć. Pierwsze dotyczą prawa (Ustawa o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych i jej zastosowanie w branży eventowej), poprowadzi je mec. Michał Kibil. Kolejnym tematem są media społecznościowe i wykorzystanie ich do wsparcia działań marketingowych, w szczególności w event marketingu – poprowadzi je Andrzej Jaszczyszyn, ekspert ds. social media i przenter radiowy. Z różnymi aspektami zabezpieczania imprez masowych zapozna uczestników Adam Kruczyński, współwłaściciel CSAT oraz wiceprezes Instytutu Bezpieczeństwa Społecznego. Efektywności współpracy przy organizacji eventów na linii klient – agencja poświęcony będzie warsztat prowadzony przez Magdalenę Heinrich-Galińską, kierownik ds. zakupów Warsaw Site w Astrazeneca Pharma Poland. Kolejną propozycją są warsztaty prowadzone przez radcę prawnego Adama Pacuskiego dotyczące wykorzystywania utworów na eventach, czyli ZAIKS-u i kwestii finansowych wykorzystania utworów.


Dodatkową formą wymiany opinii są tzw. stoliki tematyczne, prowadzone przez reprezentantów stowarzyszeń działających w branży spotkań oraz osoby reprezentujące różne sektory działalności w branży eventowej, członkowie Stowarzyszenia Branży Eventowej.
Będą to następujące tamaty: Event Creative - Twórca czy Manager? (Andrzej Nykowski, Mea Group), Szanse i zagrożenia - przyszłość branży techniki eventowej w Polsce (Michał Czerniak, Brill AV Media), Agencje eventowe vs klient czyli problemy w komunikacji (Paweł Haberka, PowerEvents), Wspólny cel firm cateringowych we współpracy z agencjami eventowymi – właściwy brief agencji vs oczekiwania klienta (Magdalena Siry, Wersal Catering), Obiekty eventowe - współpraca zamiast konkurencji: czy jest możliwe porozumienie w zakresie wzajemnych rekomendacji? (Monika Nowacka-Sahin, Digital Knowledge Village), Team building, gry miejskie jako oryginalne narzędzie do motywacji i integracji zespołu (Rafał Patla, Adventure Warsaw), Konferansjer - artysta czy obsługa? Czy potrzebujemy związku zawodowego konferansjerów? (Krzysztof Łobodziński), Trendy w edukacji branży przemysłu spotkań. Dokąd zmierzamy? (SKKP: Anna Górska, Katarzyna Cioch), Odpowiedzialne podróżowanie w świetle wyjazdów incenitve (SOIT: Agnieszka Lewandowska), Struktura międzynarodowej organizacji MPI szansą do wykorzystania dla polskich przedstawicieli branży - komu, co, kiedy i jak zakomunikować (MPI: Barbra Świderska), Kodeks Etyki 2020 w branży eventowej. Komu i jak ma służyć? (SBE: Marta Chmielewska).

 

Program konferencji ma dostarczyć: praktyczne rozwiązania w zakresie event marketingu, inspiracje wynikające ze światowych trendów i doświadczeń praktyków w obszarze kreowania eventów, wnioski wynikające z analiz trendów w socjologii, marketingu, rozwoju nowych technologii oraz wsparcie formalne i warsztatowe zleceniodawców organizacji wydarzeń dotyczące funkcjonowania w branży eventowej. Program został opracowany przez Radę Programową Event Biznes.
 

Aby wziąć udział w konferencji, należy się zarejestrować tutaj a następnie kupić jeden z dostępnych biletów, których ceny wahają się od około 250 do 450 złotych. Cena jest uzależniona od wyboru panelu. Można otrzymać bezpłatną wejściówkę do strefy wystawców .
Szczegółowy program wydarzenia jest dostępny tutaj.
Organizatorem Event Biznes jest Stowarzyszenie Branży Eventowej. MeetinPlanner.pl jest partnerem merytorycznym wydarzenia.

06 lis 2019
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.