Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Filtracja

Warszawa (mazowieckie)

Laboratorium

Warszawa (mazowieckie)

Butelkownia

Warszawa (mazowieckie)

Stadion Podskarbińska

Warszawa (mazowieckie)

Najnowsze usługi

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)

3 DOT Vision

Gdańsk (pomorskie)

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)
A A
Aktualności

SOIT: nowe władze i nowa strategia działania

Zarząd SOIT na kadencję 2020-2021
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel podsumowało dwa lata działalności, wybrało władze na kolejna kadencję i określiło strategię działania. Prezesem zarządu została Olga Krzemińska-Zasadzka, wśród obszarów strategicznych znalazły się działania edukacyjne i informacyjne.
 
Będę to działania skierowane do członków, pracowników i klientów. Zaplanowano także rozwój wydarzeń organizowanych przez SOIT, takich jak Columbus Day czy SOIT Talks, a także tworzenie nowych inicjatyw realizujących cele statutowe SOIT.
 
Rok 2019 był dla SOIT czasem podsumowań, intensywnych działań i wydarzeń z okazji Jubileuszu 10-lat działalności. Stowarzyszenie opublikowało wyniki Barometru SOIT - pierwszego badania rynku incentive w Polsce, współkoordynowało Meetings Week Poland 2019,  zorganizowało pierwsze wydarzenie integracyjne dla właścicieli i pracowników agencji członkowskich – „SOIT na Fali” oraz zainicjowało cykl spotkań „SOIT Talks”, które stanowią platformę wymiany wiedzy dla właścicieli agencji incentive. Finałowym wydarzeniem roku była Gala Columbus Day, podczas której świętowano Jubileusz 10-lecia SOIT i zebrano w trakcie aukcji rekordową kwotę 73 494 zł na cele charytatywne.
 
- Jestem dumny z SOIT i z tego, co osiągnęliśmy przez ostatnie lata. Osobiście uważam, że największy sukces naszego stowarzyszenia to panujące relacje i przyjazna atmosfera wewnątrz, dzięki której jesteśmy w stanie osiągać coraz więcej. Dziękuję zarządowi za fantastyczną współpracę - podsumowuje dwuletnią kadencję i w sumie cztery lata za sterami SOIT, Sebastian Słoniewski.
 
Walne Zgromadzenie Członków wybrało nowe władze SOIT na kolejną dwuletnią kadencję 2020-2021. Prezesem Zarządu SOIT została Olga Krzemińska-Zasadzka (managing director Agencji Power). Funkcję wiceprezesów będą pełnić Łukasz Adamowicz (wiceprezes Grupy BFC) oraz Krzysztof Pobożniak (prezes Haxel Events&Incentice). W skład zarządu weszły również Agnieszka Słowik (president, Flower Travel) oraz Anna Zowczak (prezes agencji Motivoscope). Walne Zgromadzenie Członków wybrało także członków Komisji Etyki i Komisji Rewizyjnej.
 
 - Zdecydowałam się kandydować do zarządu SOIT ponieważ w pełni zgadzam się z wartościami, zasadami i misją stowarzyszenia. Za ogromny sukces SOIT uważam to, że udało nam się stworzyć przyjazne relacje, w ważnych kwestiach mówić jednym głosem, odważnie podejmować kluczowe decyzje, a przede wszystkim efektywnie realizować nasze plany i założenia. Wierzę, że wspólnie możemy budować pozytywny wizerunek branży i z sukcesami działać na rzecz propagowania incentive travel jako silnego i efektywnego narzędzia biznesowego. Będziemy umacniać współpracę z obecnymi partnerami SOIT, a także jesteśmy otwarci na nowych partnerów i nowe inicjatywy branżowe – podsumowuje Olga Krzemińska-Zasadzka, prezes zarządu SOIT. 
 
We wrześniu 2019 członkowie SOIT przyjęli nową strategię na lata 2020-2021. Wybrano priorytetowe działania związane z budowaniem przyszłości stowarzyszenia, z aktywnością na rzecz organizacji, firm członkowskich i ich pracowników oraz na rzecz rynku MICE. Nowo wybrany zarząd SOIT będzie w najbliższym czasie przygotowywać plan działań w ramach ustalonej strategii rozwoju.
 
- Planujemy skupić się na tych aktywnościach, które wspierają działalność i budują przewagę konkurencyjną agencji członkowskich, ale także będą rozwojowo wpływać na cały rynek incentive travel. Planujemy kontynuować promocję najlepszych standardów przetargowych w ramach projektu Dobry Przetarg. Jesteśmy też otwarci na przyjęcie kolejnych członków - skuteczne i etycznie działające agencje incentive - relacjonuje Łukasz Adamowicz, wiceprezes zarządu SOIT.
 
- Duży nacisk położymy na rozwój badania polskiego rynku incentive travel - Barometr SOIT, a także na wyliczenie wartości pracy agencji incentive. Te narzędzia i projekty widzimy jako kluczowe dla rozwoju agencji SOIT, jak i całego rynku. Liczymy także na owocną współpracę z  innymi organizacjami w ramach przyjętej przez nas strategii rozwoju – dodaje Krzysztof Pobożniak, wiceprezes zarządu SOIT.
 
Walne Zgromadzenie odbyło się 7 stycznia 2020 w Centrum Konferencyjnym MsMermaid w Warszawie.
 
Zarząd SOIT 2020-2021
1) Olga Krzemińska-Zasadzka - prezes zarządu SOIT
2) Łukasz Adamowicz - wiceprezes zarządu SOIT
3) Krzysztof Pobożniak - wiceprezes zarządu SOIT
4) Agnieszka Słowik - członek zarządu SOIT
5) Anna Zowczak - członek zarządu SOIT
 
Komisja Rewizyjna SOTI 2020-2021
1) Agata Gościńska
2) Andrzej Hulewicz 
3) Sebastian Słoniewski
 
Komisja Etyki SOIT 2020-2021
1) Edyta Jabłońska-Hulimka
2) Joanna Jabłońska
3) Mikołaj Jeżak
4) Agnieszka Lewandowska
5) Liwiusz Misiaszek
6) Sylwia Sadoch
7) Maria Szura

 

SOIT zrzesza obecnie 28 członków zwyczajnych reprezentujących 24 agencje incentive travel: Activezone, Airtours Club, Businessman Fun Club, Conqueror Travel Club, eTravel, Flower Travel, Grupa TSO, Haxel Events & Incentive, Incentive Care, InDreams, Margot Travel, Mazurkas Travel, Motivoscope, NU Horizons, OBP Incentive & Sport Travel, Polka Travel, Power, Pracownia Przygód, Rival Group, Top Travel Incentives & Holidays, Travel Concierge, United Partners, Viventum, Weco Travel Services.
09 sty 2020
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.