Dentsu X i Plej wyróżnione w raporcie „Press”
Dentsu X otrzymała tytuł Debiut Roku w corocznym raporcie „Panorama Reklamy" opublikowanym przez redakcję magazynu „Press”. Agencja Plej natomiast została wyróżniona tytułem – Efektywność Roku.
Dentsu X – Events & Media powstała na początku 2019 roku w wyniku połączenia spółek Red8 Events, Posterscope, Unlimited oraz działu mediowego Dentsu Aegis Network. Agencja świadczy kompleksową obsługę komunikacyjną, a jej działalność w polskim portfolio grupy koncentruje się wokół usług eventowych i mediowych. Agencji realizowała już projekty dla kilkunastu klientów, w tym Estée Lauder, Intel, Upfield, Mondelez Polska.
Czynnikiem decydującym o wyróżnienieu w przypadku agencji Plej był fakt, że jej przychody wzrosły o 10 procent w porównaniu do roku poprzedniego, a zespół zwiększył się do 40 osób.
„Panorama Reklamy" to doroczna autorska ocena rynku reklamowego przeprowadzana przez redakcję magazynu „Press". Raport zawiera analizy dotyczące 82 firm – opisuje 55 agencji reklamowych i 27 agencji mediowych pod względem ich kondycji i perspektyw rozwoju. Każdą z firm poddano analizie, w wyniku której została oceniona w skali od 1 do 5. Kryteria oceny obejmowały: sukcesy kreacji, pozyskanie lub utratę klientów, zakres ich obsługi, inwestycje w zespół i usługi, wyniki finansowe, w tym, gdzie było to możliwe, dane z KRS.
W rankingu wyróżniono także agencje: Brand New Galaxy, Starcom, VMLY&R, Havas Creative Group, DDB Warszawa, GoldenSubmarine, Mediaplus, Wavemaker, Infinity Group oraz Agency.