Nowa strategia działań Klubu Agencji Eventowych SAR
Klub poprzez nowe projekty LiveLabs i Green Events intensyfikuje działania skierowane do klientów, procurmentu oraz środowiska evenowego. Do KAE dołącza agencja Bespoke.
Projekt LiveLabs to cykl warsztatów i szkoleń, dotyczących miejsca eventów w strategii marketingowej firm oraz efektywnej realizacji i egzekucji projektów. – LiveLabs pomogą nam realizować równocześnie dwa, podstawowe dla nowej strategii Klubu, cele. Przede wszystkim, staną się platformą do dzielenia się wiedzą o tym, jak współczesne, dobrze zaprojektowane narzędzia komunikacji live mogą wspierać markę. Pokażemy marketerom, że dziś to one są jednym z najlepszych sposobów realizacji celów marketingowych, współtworzenia doświadczeń z obiorcą i budowania jego relacji z marką. A wartość edukacyjną spotkań LiveLabs uzupełnia druga, tak samo ważna. Chcemy potwierdzać, że jesteśmy najlepszym towarzystwem dla marketingu, procurementu i business ownerów. Dopasowując program do ich sugestii pokażemy, że na nasze kompetencje i pomoc po prostu mogą liczyć – mówi Dominik Górka, członek zarządu KAE SAR
Kolejnym istotnym dla KAE celem jest skupienie się na kwestiach wpływu branży na środowisko naturalne. – Dołączamy do inicjatywy ekologicznej SAR „Ad Goes Green”, realizując projekt „Green events”. Chcemy wyznaczyć nowe standardy proekologiczne przy realizacji projektów marketingowych po stronie agencji eventowych i propagować je wśród klientów. Chcemy dawać naszym klientom możliwość wyboru rozwiązań i materiałów bardziej przyjaznych naszej planecie, już od momentu tworzenia strategii przedsięwzięć. Każdy element naszej pracy ma znaczenie, a misją KAE jest zwiększanie sumy decyzji chroniących nasze naturalne otoczenie - mówi Dorota Wojtczak, członek zarządu KAE SAR.
Poza wprowadzeniem kolejnych projektów, Klub otwiera się na nowe agencję. Do KAE dołączyła pod koniec roku agencja *Bespoke, stając się jednocześnie członkiem SAR. – Po sześciu latach działalności na rynku eventowym i setkach zrealizowanych wydarzeń uznaliśmy, że chcemy aktywnie włączyć się w budowę pozytywnego wizerunku branży i pracować nad jej dalszą profesjonalizacją. Uznaliśmy, że właśnie Klub Agencji Eventowych SAR jest miejscem, w którym chcemy działać. Jeszcze wiele do zrobienia w kontaktach Klient – Agencja, jak i w komunikacji Agencji z Partnerami Biznesowymi. Bez mądrego partnerstwa i zwyczajnej ludzkiej przyzwoitości nie bylibyśmy w stanie skutecznie wykonywać naszej pracy. Chcemy być częścią grupy, która wyprowadza takie zmiany – mówi Konrad Wielgórski CEO *Bespoke.
Autorami nowych inicjatyw Klubu są członkowie zarządu: Michał Atlas (Brave Agency), Dominik Górka (Live Age), Dorota Wojtczak (Emlab) oraz Mariusz Nowak (Ministry of Creativity).
Klub Agencji Eventowych SAR powstał w 2012 roku przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. W jego skład wchodzą agencje event marketingowe działające na polskim rynku: Brave, Bespoke, El Padre, Emlab, Havas Sport & Entertainment, Live Age, Ministry Of Creativity, Mea Group, Platige Image, Plej oraz Walk Events.