Emlab i Gameset: autorski projekt dla Fortuny Zakłady Bukmacherskie
Agencja Emlab wspiera firmę Fortuna Zakłady Bukmacherskie w projekcie Fortuna Puchar Świata Deluxe Ski Jump prowadzonym we współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim. W tym celu opracowała we współpracy z agencją Gameset koncepcję aktywacji sponsoringowych w obszarze skoków narciarskich.
Jest to autorski projekt Gameset i Emlab, którego sponsorem generalnym jest Fortuna. Umowa została podpisana na trzy miesiące, czyli na okres aktywacji projektu w ośmiu miastach w Polsce.
– Ze względu na to, że Fortuna jest klientem jednej ze spółek Grupy Scholz&Friends - agencji The Digitals, przygotowana została strategia łącząca kompetencje trzech agencji z jednej grupy jako innowacyjny projekt własny. Wspólnie opracowana przez Emlab oraz agencje marketingu gamingowego Gameset strategia aktywacji jest pewnego rodzaju nową kategorią produktową „retro gaming”, która opiera się na jednym z najbardziej kultowych tytułów, jeżeli chodzi o gry sportowe - Deluxe Ski Jump, która dwie dekady temu święciła wielkie triumfy na polskim rynku – podkreśla Wojciech Małysz, dyrektor zarządzający Emlab.
Za projekt aktywacji w 8 polskich miastach odpowiadają: po stronie Gameset: Krzysztof Żyła (senior project manager) oraz Piotr Bombol (CEO gameset). Po stronie Emlab: Wojciech Małysz (dyrektor zarządzający), Maciej Sikorski (business development manager), Katarzyna Kałczyńska (senior event manager), Michał Kubczak, Łukasz Jackowski a także Karolina Kowalska z Agencji keyPR, kierująca PR projektu zewnętrznie. Po stronie The Digitals turniejem zajmuje się Maciej Janiszewski.