TravelReps po raz szósty nagrodziło biura podróży

16 stycznia 2020 zostały wręczone po raz szósty nagrody dla biur podróży najbardziej aktywnych we współpracy z Partnerami TravelReps. Gala odbyła się w historycznej siedzibie Towarzystwa Przyjaciół Nauk – w Pałacu Staszica w Warszawie.
 
Jury przyznało 33 nagrody i wyróżnienia. Pierwszą nagrodę otrzymały ex aequo: Travel Concierge i Etravel z Warszawy. Drugą nagrodę przyznano Weco Travel, Socentive, Zero Gravity, New Poland, InDreams i Marketing House.
Sponsorami nagród byli Partnerzy TravelReps, Biuro Promocji Saksonii, Biuro promocji Emiratu Ras Al Khaimah, AXA, linie lotnicze EL Al., PLL LOT, Alitalia, Singapur Airlies, Air Astana oraz Enter Air. Na galę przylecieli z całego świata Partnerzy TravelReps z Izraela, Włoch, Cypru, Turcji i Ameryki Południowej. Prezentowali oni swoje firmy w krótkich prezentacjach i filmach promocyjnych.
 
- Uroczystość rozdania nagród -Sowy Travelreps- na stałe weszła do kalendarza branży turystycznej. Cały rok sumowaliśmy ilość osób wysłanych przez biura podróży z Polski do 31 naszych partnerów (DMCs) w ponad 50 krajach. Na gali nagrodziliśmy ręcznie robionymi w Krośnie szklanymi sowami najbardziej efektywne biura z branży MICE oraz kilku touroperatorów, którzy w 2019 roku wysłali najwięcej turystów do reprezentowanych przez nas firm na całym świecie- powiedziała Barbara Dziedzic – szefowa TravelReps.
 
- Co roku Sowy TravelReps są inne. W tym roku wyposażyliśmy je w koła ratunkowe - symbol niesienia pomocy, gdyż nasza pomoc dla pracowników biur podróży jest zawsze bezpłatna, a w wielu przypadkach bezcenna. Pomagamy zarówno w negocjowaniu ofert, inspirujemy, edukujemy, pomagamy w komunikacji i rozwiązywaniu różnych problemów. W 2020 zamierzamy pomagać nie tylko branży turystycznej, ale dzięki niej ratować zwierzęta. TravelReps podpisało umowę z Fundacją Runa z gminy Magnuszew. Za każdą realizację z partnerem TravelReps, w imieniu biura, które zrealizuje daną imprezę, przekażemy 50 zł na rzecz tej fundacji. Zakładając ponad 160 realizacji w roku uzbiera się na koncie fundacji duża kwota - dodała Barbara Dziedzic.
 
W roku 2020 TravelReps planuje spotkania pod nazwą „gorrące krzesła – antyworkshop” i zorganizuje 23 fam tripy grupowe. 11 partnerów TravelReps zaakceptowało nową formułę indywidualnych fam tripów pod hasłem See & Sell.
 
TravelReps reprezentuje na polskim rynku zagraniczne firmy turystyczne od 2013 roku, przybliża polskiej branży turystycznej ofertę 31, jak podkreśla,  wiarygodnych partnerów (DMCs). Od 2020 roku promuje także Emirat Ras Al. Khaimah. Jest aktywnym członkiem SITE Poland.
 
Podczas gali zachęcono także przedstawicieli firm do udziału w badaniu polskiego rynku incentrive travel – Barometr, prowadzonym przez SOIT (Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel). Do udziału w badaniu zapraszane są firmy zajmujące się organizacją wyjazdów turystycznych, w tym incentive travel, które posiadają wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki przez minimum dwa lata, posiadają gwarancję ubezpieczeniową lub bankową na kwotę minimum 200 tys. zł. i realizują minimum 5 projektów incentrive travel rocznie.
 
W roku 2018 członkowie SOIT (23 podmioty) zorganizowali 646 wyjazdów, z czego 404 – w Europie. Wartość rynku incentive w Polsce szacowana jest na 653 mln zł (213 mln zł przypada na członków stowarzyszenia).

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl