Agnieszka Sołtysiak odchodzi z Endorfina Events i Webtalk Digital

Z końcem stycznia b.r. Agnieszka Sołtysiak rezygnuje z zasiadania w zarządach oraz pełnienia obowiązków dyrektora finansowego spółek endorfina events oraz WebTalk. Jednocześnie przestaje być udziałowcem grupy na rzecz dotychczasowych współwłaścicieli.

Pozostały zespół właścicielsko-zarządczy pozostaje bez zmian, tj. Michał Kaleta zachowuje stanowisko członka zarządu i dyrektora zarządzającego endorfina events, Michał Dunin członka zarządu endorfina events, a także prezesa i dyrektora zarządzającego WebTalk, a Maciej Ledzion członka zarządu obu spółek, odpowiedzialnego za rozwój i długofalową strategię działania grupy.

Agnieszka Sołtysiak nie komentuje decyzji o odejściu z firmy, nie zdradza też swoich zawodowych planów, ale nie wyklucza jednak, że będą one związane z branżą eventową.

Agnieszka Sołtysiak związana jest z branżą eventową od 2003r., a na początku 2009 r. wspólnie z Maciejem Ledzionem założyła agencję endorfina events, w której do połowy 2017r. pełniła jednocześnie funkcje prezesa zarządu i dyrektora finansowego oraz współzarządzała agencją. Po połączeniu endorfina events z agencją digitalową WebTalk w 2017 roku zrezygnowała z pełnienia tych funkcji i objęła stanowisko dyrektora finansowego spółek. Skonsolidowane przychody grupy wyniosły w minionych latach odpowiednio: w 2017 – 27,7 mln zł netto, w 2018 – 44,3 mln zł netto a w 2019 – 49,95 mln zł netto.

Agencja endorfina events specjalizuje się w organizacji eventów korporacyjnych (kongresów czy konferencji), jak również marketingowych, np. związanych z wprowadzaniem na rynek nowych produktów i usług. Ma także duże doświadczenie w organizowaniu wydarzeń muzycznych. Od kilku lat realizuje projekty w Polsce oraz w całym regionie Europy Środkowowschodniej.
Z kolei WebTalk to niezależna agenca digitalowa. Jej najważniejsze obszary działania to budowanie i realizowanie strategii dla marek w sieci, rozwój sprzedaży w segmencie e-commerce, tworzenie contentu, działania performance oraz komunikacja w mediach społecznościowych. Posiada rozbudowane działy kreacji, strategii, performance oraz moderacji. Ma na koncie kampanie na ponad 40 rynkach zagranicznych.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl