Havas Media Group i Ministry of Creativity ze wspólną ofertą
Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group) i agencja Ministry of Creativity łączą siły we wspólnym projekcie i startują z ofertą Online Experience.
Havas Sports & Entertainment, jednostka zajmująca się projektami specjalnymi w agencji mediowej Havas Media Group, łączy siły z agencją event & live marketing Ministry of Creativity. Agencje stworzyły projekt Online Experience, w ramach którego oferują klientom organizację oraz wsparcie kreatywne, technologiczne, mediowe i social mediowe przy takich wydarzeniach online jak konferencje, spotkania, warsztaty czy eventy.
Zdaniem twórców oferty, wydarzenia online pozwalają zachować standardy eventowe, a przeniesienie ich do świata cyfrowego wzbogaca je o najnowocześniejsze technologie audiowizualne przy jednoczesnej redukcji kosztów.
– W obecnej sytuacji o klasycznych eventach na razie nie ma mowy, ale przecież klienci prowadzą działania marketingowe i stale szukają możliwości dotarcia do swoich obecnych i potencjalnych konsumentów – podkreśla Aleksandra Marciniak, head of Havas Sports & Entertainment w Havas Media Group. – Postanowiliśmy więc, bazując na naszych wspólnych doświadczeniach, zaoferować usługę, która pozwoli na ciekawe działania, przy jednoczesnym wykorzystaniu obecnych możliwości technicznych. Głęboko wierzymy, że kompetencje HSE i Ministry of Creativity – od kreacji i realizacji niesamowitych wydarzeń po ich połączenie z całą strategią mediową i komunikacyjną – pozwolą na uszycie atrakcyjnych propozycji na miarę potrzeb i możliwości naszych klientów.
– Czasem najlepsze rozwiązania powstają w najmniej spodziewanych okolicznościach – zauważa Mariusz Nowak, CEO Ministry of Creativity. – Zawsze byłem pod dużym wrażeniem pomysłów i realizacji HSE, więc możliwość połączenia naszych eventowych kompetencji, była dla mnie idealnym pomysłem na zaoferowanie klientom jeszcze lepszych rozwiązań. Online Experience, to wyjątkowa mieszanka doświadczenia mediowego, event i live experience oraz digital. Razem jesteśmy w stanie wykreować i zrealizować każde, nawet najbardziej skomplikowane wydarzenie online – deklaruje.
Obie agencje należą do Klubu Agencji Eventowych SAR.