MPI Poland Chapter zaprasza na webinar: Quick Wins – szukanie przewag strategicznych w świecie, który się zatrzymał

4 maja 2020 roku o godzinie 17:00 odbędzie się bezpłatny webinar skierowany do branży MICE, organizowany przez MPI Poland Chapter, a prowadzony przez Michała Dziekońskiego. Spotkanie ma dostarczyć praktycznych wskazówek, inspirujących zarówno w aktualnej sytuacji, jak i nowej rzeczywistości, z którą przyjdzie nam się mierzyć zawodowo i prywatnie.

Najwięksi stratedzy nie przewidywali sytuacji, w której się znaleźliśmy. Co więcej „nowa rzeczywistość”, w której zaczynamy funkcjonować, w pewnym stopniu już z nami zostanie. Jak się odnaleźć biznesowo wobec tej nagłej i niespodziewanej zmiany? Jak dostrzec w niej szanse dla naszych firm? Jak minimalizować zagrożenia, jakie ze sobą niesie? Między innymi odpowiedzi na te pytania mają pojawić się podczas webinaru „Quick Wins”.

Celami spotkania są:

  • zastrzyk optymizmu dla wszystkich przedsiębiorców w branży MICE i pokazanie, że relacje i eventy mogą mieć również swoją odsłonę w nowych warunkach,
  • przedstawienie ośmiu opcji strategicznych, które stoją przed każdym w zależności od tego, w jakiej sytuacji się znajduje,
  • wskazanie „quick-wins” – szybkich ścieżek małych sukcesów, które mogą dać energię do większych projektów,
  • wskazanie swoistych „resetów” – sposobów utrzymania work-life-integration, które pozwolą aktywnie działać w nowych warunkach,
  • pokazanie ścieżek digitalizacji dla branży MICE, które mogą się sprawdzić i procentować, także w przyszłości.


Obowiązuje rejestracja online: www.quickwins2020-05.syskonf.pl.
Przy rejestracji organizatorzy proszę o załączenie swojego zdjęcia oraz/lub linku do profilu na LinkedIn. Zdjęcia wykorzystane będą do wprowadzającego energizera.
Po dokonaniu zgłoszenia w wiadomości zwrotnej zostanie przesłane hasło dostępu do spotkania na platformie Zoom.

 

Prowadzący: Michał Dziekoński MBA, ACM – zarządzający Business Games Institute, firmy tworzącej i wykorzystującej symulacje i gry decyzyjne w szkoleniach i rozwoju menedżerów i specjalistów, także w obszarze strategii marketingowych i sprzedażowych, w których się specjalizuje.
Jednocześnie realizuje swoje pasje w Akademii WSB, gdzie zaangażowany jest w szereg projektów edukacyjnych, rozwojowych i naukowych.
Z marketingiem i sprzedażą B2B związany od początku kariery zawodowej, przez kilkanaście lat zarządzał zespołem strategii marketingowej w jednej z firm elektrotechnicznych z Grupy Siemens, obecnie działa dodatkowo jako interim manager i konsultant, tworząc systemy planowania i mierzenia działań strategicznych firm i instytucji. Realizował m.in. projekty w USA, Niemczech i Gruzji, w Stanach Zjednoczonych dodatkowo ukończył Marketing Workshop.
Posiada certyfikaty: MBA Oxford Brookes University (z wyróżnieniem), the Advanced Certificate in Marketing (by CIM), Szkoła Strategii Marki SAR, LCCI (Business English), inkubator HRD BP – standard zarządzania szkoleniami oraz ukończonych kilka kierunków studiów podyplomowych: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (GWSH/Training Partners), Badania marketingowe w praktyce (CEM/UJ), Marketing internetowy (AGH). Obecnie pisze pracę doktorską z efektywności działań rynkowych.
Jest współautorem książek: Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy, Wskaźniki marketingowe, E-marketing – współczesne trendy: pakiet startowy, Konsument wierny jak pies, Projektowanie efektywnych szkoleń. Napisał także kilkadziesiąt artykułów z obszaru marketingu, grywalizacji oraz zarządzania strategicznego.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl