Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Arche Hotel Częstochowa

Częstochowa (śląskie)

Cukrownia Żnin

Żnin (kujawsko-pomorskie)

Zamek Janów Podlaski****

Janów Podlaski (lubelskie)

Warsaw River View

Warszawa (mazowieckie)

Tor Wyścigów Konnych Służewiec

Warszawa (mazowieckie)

Najnowsze usługi

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)

3 DOT Vision

Gdańsk (pomorskie)

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)
A A
Aktualności

Live z TUgether: Pracodawcy i pracownicy w obliczu koronakryzysu

Inicjatywa TUgether zaprasza w środę, 6 maja o godz. 16.00 na live z udziałem ekspertów z obszaru HR.
 

Transmisja odbędzie się na profilu TUgether na Facebooku: https://www.facebook.com/TUgether1/


Pandemia koronawirusa, to czas kryzysu zdrowotnego i ekonomicznego, który silnie przekłada się na sytuację firm i panujące w nich relacje.
Branża spotkań to w większości MŚP, to branża oparta na ludziach o wysoko wyspecjalizowanych kompetencjach, gdzie o sukcesie projektu decyduje zgrany i zmotywowany zespół, a relacje pracownik – pracodawca, często budowane latami, są wyjątkowo bliskie i silne. Jakie obecnie wyzwania i obawy stoją przed pracodawcami, liderami zespołów i pracownikami, przed całymi zespołami w branży spotkań?


Podczas rozmowy zostaną zaprezentowane dwie perspektywy pracodawcy i pracownika oraz poruszone następujące zagadnienia:

  • Zmiany w sposobie i warunkach pracy
  • Poczucie bezpieczeństwa w miejscu pracy w dobie epidemii
  • Kryzys ekonomiczny i jego wpływ na morale w firmie
  • Perspektywa przyszłości

 

Moderatorem spotkania będzie Monika Dymacz-Kaczmarczyk, przedstawiciel sztabu TUgether, prezes MPI Poland Chapter, dyrektor zarządzająca Exprofesso, trener biznesu, manager z wieloletnim doświadczeniem.
W rozmowie wezmą udział:

  • Magdalena Białek-Letko, senior recruitment business partner Bigram SA, certyfikowany trener, 16 lat doświadczenia w konsultingu i prowadzeniu projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Joanna Malinowska-Parzydło, executive partner w firmie doradczej Younicorn. Wieloletnia dyrektor komunikacji i HR w koncernach medialnych m.in. w dzienniku „Rzeczpospolita” i Grupie TVN. Prekursorka tematyki marki osobistej w Polsce. Bloger i autorka bestsellera „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Pomysłodawca think tanku HR Influencers. Mentor i coach. Wykładowca MBA.
  • dr Barbara Zych, founder & CEO Employer Branding Institute, doktor psychologii, wykładowca, autorka siedmiu książek o rozwoju organizacji i ponad 15 autorskich narzędzi dla rynku HR.
  • Łukasz Jarota, dyrektor zarządzający Agencją Grow. Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA, ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy, certyfikowany trener i konsultant HR. Od 15 lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u.
05 maj 2020
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.