Live z TUgether: Pracodawcy i pracownicy w obliczu koronakryzysu

Inicjatywa TUgether zaprasza w środę, 6 maja o godz. 16.00 na live z udziałem ekspertów z obszaru HR.
 

Transmisja odbędzie się na profilu TUgether na Facebooku: https://www.facebook.com/TUgether1/


Pandemia koronawirusa, to czas kryzysu zdrowotnego i ekonomicznego, który silnie przekłada się na sytuację firm i panujące w nich relacje.
Branża spotkań to w większości MŚP, to branża oparta na ludziach o wysoko wyspecjalizowanych kompetencjach, gdzie o sukcesie projektu decyduje zgrany i zmotywowany zespół, a relacje pracownik – pracodawca, często budowane latami, są wyjątkowo bliskie i silne. Jakie obecnie wyzwania i obawy stoją przed pracodawcami, liderami zespołów i pracownikami, przed całymi zespołami w branży spotkań?


Podczas rozmowy zostaną zaprezentowane dwie perspektywy pracodawcy i pracownika oraz poruszone następujące zagadnienia:

  • Zmiany w sposobie i warunkach pracy
  • Poczucie bezpieczeństwa w miejscu pracy w dobie epidemii
  • Kryzys ekonomiczny i jego wpływ na morale w firmie
  • Perspektywa przyszłości

 

Moderatorem spotkania będzie Monika Dymacz-Kaczmarczyk, przedstawiciel sztabu TUgether, prezes MPI Poland Chapter, dyrektor zarządzająca Exprofesso, trener biznesu, manager z wieloletnim doświadczeniem.
W rozmowie wezmą udział:

  • Magdalena Białek-Letko, senior recruitment business partner Bigram SA, certyfikowany trener, 16 lat doświadczenia w konsultingu i prowadzeniu projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Joanna Malinowska-Parzydło, executive partner w firmie doradczej Younicorn. Wieloletnia dyrektor komunikacji i HR w koncernach medialnych m.in. w dzienniku „Rzeczpospolita” i Grupie TVN. Prekursorka tematyki marki osobistej w Polsce. Bloger i autorka bestsellera „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Pomysłodawca think tanku HR Influencers. Mentor i coach. Wykładowca MBA.
  • dr Barbara Zych, founder & CEO Employer Branding Institute, doktor psychologii, wykładowca, autorka siedmiu książek o rozwoju organizacji i ponad 15 autorskich narzędzi dla rynku HR.
  • Łukasz Jarota, dyrektor zarządzający Agencją Grow. Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA, ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy, certyfikowany trener i konsultant HR. Od 15 lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl