Live z TUgether: Pracodawcy i pracownicy w obliczu koronakryzysu
Inicjatywa TUgether zaprasza w środę, 6 maja o godz. 16.00 na live z udziałem ekspertów z obszaru HR.
Transmisja odbędzie się na profilu TUgether na Facebooku: https://www.facebook.com/TUgether1/
Pandemia koronawirusa, to czas kryzysu zdrowotnego i ekonomicznego, który silnie przekłada się na sytuację firm i panujące w nich relacje.
Branża spotkań to w większości MŚP, to branża oparta na ludziach o wysoko wyspecjalizowanych kompetencjach, gdzie o sukcesie projektu decyduje zgrany i zmotywowany zespół, a relacje pracownik – pracodawca, często budowane latami, są wyjątkowo bliskie i silne. Jakie obecnie wyzwania i obawy stoją przed pracodawcami, liderami zespołów i pracownikami, przed całymi zespołami w branży spotkań?
Podczas rozmowy zostaną zaprezentowane dwie perspektywy pracodawcy i pracownika oraz poruszone następujące zagadnienia:
- Zmiany w sposobie i warunkach pracy
- Poczucie bezpieczeństwa w miejscu pracy w dobie epidemii
- Kryzys ekonomiczny i jego wpływ na morale w firmie
- Perspektywa przyszłości
Moderatorem spotkania będzie Monika Dymacz-Kaczmarczyk, przedstawiciel sztabu TUgether, prezes MPI Poland Chapter, dyrektor zarządzająca Exprofesso, trener biznesu, manager z wieloletnim doświadczeniem.
W rozmowie wezmą udział:
- Magdalena Białek-Letko, senior recruitment business partner Bigram SA, certyfikowany trener, 16 lat doświadczenia w konsultingu i prowadzeniu projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi.
- Joanna Malinowska-Parzydło, executive partner w firmie doradczej Younicorn. Wieloletnia dyrektor komunikacji i HR w koncernach medialnych m.in. w dzienniku „Rzeczpospolita” i Grupie TVN. Prekursorka tematyki marki osobistej w Polsce. Bloger i autorka bestsellera „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Pomysłodawca think tanku HR Influencers. Mentor i coach. Wykładowca MBA.
- dr Barbara Zych, founder & CEO Employer Branding Institute, doktor psychologii, wykładowca, autorka siedmiu książek o rozwoju organizacji i ponad 15 autorskich narzędzi dla rynku HR.
- Łukasz Jarota, dyrektor zarządzający Agencją Grow. Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA, ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy, certyfikowany trener i konsultant HR. Od 15 lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u.