Poland: Online Site Inspection – nowe narzędzie promocyjne branży spotkań

Polska Organizacja Turystyczna na swojej stronie internetowej uruchomiła nowe narzędzie przeznaczone dla branży spotkań o nazwie Poland: Online Site Inspection. Stanowić ono będzie katalog online miejsc do organizacji spotkań i wydarzeń w Polsce.

Data publikacji nie została wybrana przypadkowo. Polska Organizacja Turystyczna – Poland Convention Bureau, od wielu lat gospodarz stoiska narodowego na międzynarodowych targach przemysłu spotkań IMEX we Frankfurcie oraz IMEX America w Las Vegas, prowadzi obecnie działania online w ramach projektu #PlanetIMEX, który przenosi targi do przestrzeni internetowej, umożliwiając w ten sposób podtrzymanie i nawiązywanie relacji biznesowych oraz edukację.

Wirtualny katalog Polskiej Organizacji Turystycznej powstał we współpracy z miejskimi i regionalnymi convention bureaux i zawiera wyselekcjonowane informacje na temat potencjału przemysłu spotkań w Polsce, między innymi: o centrach konferencyjno-kongresowych, hotelach, restauracjach oraz obiektach unikatowych. Dodatkowo przedstawione są tzw. wizytówki miast, czyli informacje zaprezentowane w postaci infografik na temat najważniejszych obiektów i atrakcji turystycznych, propozycje programów incentive oraz materiały multimedialne miast, w tym interaktywne mapy. Materiały mają na celu zachęcenie do planowania, a następnie organizowania spotkań i wydarzeń w Polsce.

Elementem narzędzia Poland: Online Site Inspection, oprócz wyszukiwarki obiektów, są kontakty do miejskich i regionalnych convention bureaux, rekomendowanych przez POT profesjonalnych organizatorów kongresów (PCO) oraz do profesjonalnych organizatorów podróży motywacyjnych (ITC).

Poland: Online Site Inspection to narzędzie technologicznie oparte o stronę internetową POT i przygotowane w języku angielskim. Zawiera informacje o ponad pół tysiącu obiektów i atrakcji w Polsce – informacje te podzielone są na kategorie. Narzędzie ma być jednak sukcesywnie uzupełniane i rozwijane dzięki dalszej współpracy z lokalnymi partnerami branżowymi.

Do tej pory do projektu przystąpiły: Bydgoszcz Convention Bureau, Gdańsk Convention Bureau, Kraków Convention Bureau, Lubelskie Convention Bureau, Łódź Convention Bureau, Poznań Convention Bureau, Toruń Convention Bureau, Warsaw Convention Bureau oraz Convention Bureau – Wrocław.

W najbliższych tygodniach i miesiącach na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych m.in za pośrednictwem zagranicznych ośrodków, Polska Organizacja Turystyczna będzie prowadzić komunikację sygnowaną hasztagiem #PolandOnlineSiteInspection.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl