Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Arche Hotel Częstochowa

Częstochowa (śląskie)

Cukrownia Żnin

Żnin (kujawsko-pomorskie)

Zamek Janów Podlaski****

Janów Podlaski (lubelskie)

Warsaw River View

Warszawa (mazowieckie)

Tor Wyścigów Konnych Służewiec

Warszawa (mazowieckie)

Najnowsze usługi

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)

3 DOT Vision

Gdańsk (pomorskie)

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)
A A
Aktualności

The Real Solutions Agency – rebranding agencji TRS

Nowe logo The Real Solutions Agency

TRS Agency ukończyła proces rebrandingu. Jak infromuje The Real Solutions Agency, realizacja nowej strategii marki obejmującej rozszerzenie zakresu działalności agencji oraz kreowanie indywidualnych rozwiązań i pro-klienckiego modelu współpracy, poskutkowała poszerzeniem portfolio klientów i zwiększeniem rozpoznawalności w branży MICE. Ostatnim elementem rebrandingu jest nowa identyfikacji wizualna agencji.

Agencja od wielu lat działa w obszarze produkcji wydarzeń krajowych. Nowa strategia firmy, która została wprowadzona z końcem 2018 roku obejmowała konsekwentną realizację celów, jakim było m.in rozszerzenie obszaru usług. Obok produkcji krajowych eventów, agencja zdecydowała się także na realizację projektów z zakresu incentive travel, digital oraz DMC. Kluczowe w realizacji tych celów było tworzenie indywidualnych rozwiązań oraz współpraca z klientem nastawiona na wysoką jakość obsługi i długofalowe relacje. Jak przyznaje współwłaściciel agencji Maciej Mielecki: – Dzięki realizowanej strategii do roku 2020 agencja zwiększyła liczbę realizowanych projektów o 180 proc., a także poszerzyła swoją rozpoznawalność w świadomości klientów.

Finałową częścią składową rebrandingu stanową zmiany w identyfikacji wizualnej. Najistotniejszy w tej zmianie jest nacisk na rozwinięcie skrótu TRS Agency: The Real Solutions Agency, czyli ideę, która stawia agencję w roli kreatora indywidualnych rozwiązań problemów i potrzeb swoich klientów. – To hasło stało się także szczególnie istotne w kontekście pandemii spowodowanej wirusem Covid-19, podczas której agencja przygotowała dedykowane rozwiązania, pozwalające na realizację eventów w innej i nie tylko w cyfrowej formie – mówi Hanna Chechłacz współwłaścicielka agencji.

Agencja w nowej odsłonie przygotowała także program Recycling LAB, który ma za zadanie prowadzenie biznesu w myśl zasady 3R: Reduce, Reuse and Recycle oraz ma zwiększać świadomość ekologiczną zarówno w szeroko rozumianej branży, jak i u klientów agencji.   

TRS Agency działa od lutego 2013 roku.
www.trsagency.pl

 

13 maj 2020
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.