Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Arche Hotel Częstochowa

Częstochowa (śląskie)

Cukrownia Żnin

Żnin (kujawsko-pomorskie)

Zamek Janów Podlaski****

Janów Podlaski (lubelskie)

Warsaw River View

Warszawa (mazowieckie)

Tor Wyścigów Konnych Służewiec

Warszawa (mazowieckie)

Najnowsze usługi

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)

3 DOT Vision

Gdańsk (pomorskie)

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)
A A
Aktualności

Ogłoszono zwycięzców Eventex Awards

Najwięcej nagród dla projektów z USA, grand prix dla BMW i niemieckiej agencji Vok Dams i kilka nagród dla projektów z Polski – to podsumowanie dziesiątej edycji międzynarodowego konkursu branży eventowej Eventex Awards. O wyróżnienia rywalizowały 444 zgłoszenia z 39 krajów.

W tym roku najwięcej nagród w Eventex Awards trafiło do USA – 34 trofea, następnie uplasowały się Rosja (29), Wielka Brytania (27), Włochy (20), Holandia (15) i Niemcy z 14 trofeami.

Agencjami, które zdobyły najwięcej trofeów, są: Triumph Group International z 9 nagrodami, Melco Resorts & Entertainment i The Embassy - OIC z 7 nagrodami oraz Xsaga, MarketEmotion i Kenes Group - z 6 trofeami każda.

Marki, których wydarzenia zdobyły najwięcej nagród, to: KLM Royal Dutch Airlines i Turkcell, obie z 6 nagrodami, a następnie Google, Virgin Galactic, Philips, BMW, Nestle, American Express, BMW, The Dutch Railways, FACC AG.

Grand Prix za najlepsze wydarzenie (Grand Prix Best Event) Eventex Awards przypadło projektowi „BMW Vision iNEXT World Fligh” zrealizowanemu przez agencję Vok Dams, srebro za projekt „HPE and Ryder Cup Europe: Creating the world’s first connected course” zdobył dla Hewlett Packard Enterprise, a brąz zdobył event „KLM100” zrealizowany przez Xsaga.

Wśród nagród nagród, które trafiły do polskiej branży są: tytuł agencji roku w kategorii „New Agency” i srebro w „People’s Choice Agency/Team” dla agencji Mind Blowing, złoto dla projektu „Tak Zaczynała Się Wojna” w kategorii „Concert” (zrealizowanego przez Muzeum II Wojny Światowej, TOProduction, VES dla TVP SA) oraz „Panattoni HUB Opening” (zrealizowanego przez Creative Pro Pl z oprawą multimedialną Brill AV Media ) w kategorii „Brand Experience”. Brąz przypadł agencji endorfina events za „T-Mobile #5G_LAB” (w kategorii „Live Show”) oraz MindBlowing, Havas Polska i Publicis Polska za „Michelin #BackToSchool” (kategoria „CSR events”).

– Chciałbym pogratulować i podziękować wszystkim uczestnikom za niekończącą się inspirację i innowacje, które wnoszą do naszej branży – czujemy się zaszczyceni, że możemy uznać ich za najlepszych! Jestem przekonany, że branża będzie się rozwijać pomimo kryzysu i nadal będziemy wspierać społeczność branżowych profesjonalistów podczas różnych inicjatyw i działań – komentuje Ovanes Ovanessian, współzałożyciel Eventex Awards.

Wszystkich zwycięzców można zobaczyć na www.eventex.co/winners/

16 maj 2020
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.