SBT i WOT: wspólna kampania wizerunkowo-produktowa
Warszawa to nie tylko… to wspólna kampania wizerunkowo-produktowa Stołecznego Biura Turystyki (SBT) i Warszawskiej Organizacji Turystycznej (WOT). Akcja skierowana jest do turystów krajowych i jest prowadzona na oficjalnym portalu turystycznym miasta i w mediach społecznościowych.
Kampania ruszyła 15 czerwca, w związku ze znoszeniem restrykcji wywołanych pandemią COVID-19 i widocznym odmrożeniem krajowego ruchu turystycznego. Akcja ma zachęcić do odwiedzania Warszawy przez mieszkańców innych polskich miast.
Celem akcji jest przełamanie budzonych przez stolice skojarzeń utrwalanych przez lata. Uatrakcyjnienie obrazu Warszawy ma nastąpić dzięki publikowaniu treści na portalu go2warsaw.pl oraz po przez spoty promocyjne w mediach społecznościowych. Kampania ma zachęcić do odkrywania Warszawy na nowo – do zwiedzania poza utartymi ścieżkami i według własnych preferencji.
Wspólna kampania SBT i WOT ma również charakter produktowy. Oprócz wskazówek i inspiracji dla odwiedzających, publikowane treści będą odsyłać do nowej strony www.odkrywajwarszawe.pl, na której zebrano oferty przygotowane przez członków Warszawskiej Organizacji Turystycznej.
- Wierzymy, że najlepszą rekomendacją jest ta, której z całym przekonaniem użyczamy propozycjom zwiedzania opisanym na tej stronie. Z wielką radością przekazujemy je przyszłym gościom, którzy zaplanują podróż do Warszawy – mówi Barbara Tutak, prezes WOT.
Dodatkowym elementem kampanii jest zabawa pt. „Warsaw Quest”. Polega ona na rozwiązaniu quizu na stronie www.warsawquest.go2warsaw.pl. Internauci mogą sprawdzić jakiemu typowi turysty odpowiadają ich preferencje podróżnicze, a następnie pobrać listę wyzwań (questów), które uatrakcyjnią ich pobyt w Warszawie. Wśród opublikowanych wyzwań znalazło się dużo pomysłów na skorzystanie z ofert członków Warszawskiej Organizacji Turystycznej.