Kartka z kalendarza Meeting Plannera: 30 czerwca 2010
Dokładnie dziesięć lat temu zastanawialiśmy się w MeetingPlanner.pl nad tym, co w praktyce oznacza profesja meeting plannera. Jaka jest jego przyszłość, jakie predyspozycje, umiejętności czy cechy powinien posiadać profesjonalista zajmujący się organizacją wydarzeń. Czy słowa napisane ponad 3650 dni temu są dziś aktualne?
Wówczas branża kształtowała się, poszukiwała swojej tożsamości, profesjonalizowała i definiowała. W Polsce, oprócz Stowarzyszenia Konferencje & Kongresy w Polsce – organizacji przemysłu spotkań z najdłuższym stażem – pierwsze miesiące swojej działalności podsumowywały MPI Poland Club (dopiero później przerodził się w Chapter), Stowarzyszenie Branży Eventowej czy Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel.
Dopiero dwa lata po ukazaniu się wspomnianego tekstu powiadomiliśmy branżę o pomyśle i organizacji konkursu MP Power Awards®, gdzie oprócz powera słowem kluczem był właśnie Meeting Planner.
Nam wydaje się, że 30 czerwca 2010 roku był dopiero wczoraj, a tymczasem – okrągłość tych liczb – uświadomiła nam, że jesteśmy z branżą i dla branży od ponad 10 lat!
Zobaczcie, jak zawód meeting plannera MeetingPlanner.pl postrzegał 10 lat temu.
https://www.meetingplanner.pl/artykuly/publikacje/art,11,meeting-planner-zawod-przyszlosci.html
Jak postrzegacie ten zawód dzisiaj, w tym szczególnym czasie? Podzielcie się z nami swoją refleksją? Albo branżowym wspomnieniem z czerwca 2010 roku:)