Lech Premium zapowiada projekt Lech Music Festiwale Inaczej
Lech Premium z myślą̨ o festiwalowiczach, którzy tęsknią̨ za atmosferą letnich festiwali, połączył siły z Alkopoligamią odpowiedzialną za projekt Albo Inaczej i przygotował aktywację Lech Music Festiwale Inaczej, zrealizowaną z czołowymi polskimi artystami sceny muzycznej.
Lech Premium wspólnie z wytwórnią Alkopoligamia, odpowiedzialną za wydawnictwo Albo Inaczej, prezentuje projekt czerpiący z polskich festiwali muzycznych, również tych, których sponsorem jest Lech Premium (Pol’and’Rock Festival, Polish Hip-Hop Festival i FEST Festival). Nowe działania realizowane pod hasłem Lech Music Festiwale Inaczej to propozycja dla pozytywnie nastawionych Lechend, które wiedzą, że choć́ festiwale w tym roku przyjmą inną formę lub w ogóle nie odbędą się, to nadal będą̨ im towarzyszyć́ takie emocje jak kiedyś.
Dziesięcioro artystów, pięć nowych aranżacji i winylowa płyta - to sposób Lech Music i Albo Inaczej na odtworzenie wakacyjnych wspomnień i przeżycie zupełnie na nowo muzycznych uniesień. Marka zakłada, że miłośnicy festiwali przekonają się, że niezależnie od sytuacji, klimat letnich koncertów można poczuć wszędzie, nie tylko w tłumie pod sama sceną. W ramach projektu Lech Music Festiwale Inaczej, popularni polscy artyści postanowili odnieść się do kultowych kawałków rodzimych raperów w zupełnie innym stylu. Aby dostarczyć mocnych muzycznych wrażeń, artyści wzięli na warsztat letnie klasyki polskiego hip-hopu, poddając je własnej, zaskakującej interpretacji.
Pierwsza reinterpretacja jednego z klasyków zostanie zaprezentowana 20 lipca. To właśnie tego dnia ujrzy światło dzienne premierowy singiel wraz z klipem video, zrealizowanym wspólnie z artystą – którego marka jeszcze nie zdradza – zaangażowanym w projekt. Pozostałe single i teledyski będą publikowane w odstępie tygodniowym na kanale Youtube Alkopoligamii i na www.lech.pl do połowy sierpnia.
Wszystkie interpretacje zostaną wydane w formie kolekcjonerskiej płyty winylowej, którą już teraz można zamówić w sklepie Alkopoligamii w formie preorder. Każdy zakupiony krążek Lech Music Festiwale Inaczej, to również gwarantowane wsparcie fundacji WOŚP.
Za strategię, kreację, działania w digitalu, komunikację w social media oraz współpracę z artystami odpowiada agencja Cut The Mustard. Za produkcję materiałów wideo odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Działania PR oraz współpracę z influencerami powierzono agencji Tailor Made PR. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.