Lech Premium zapowiada projekt Lech Music Festiwale Inaczej

Lech Premium z myślą̨ o festiwalowiczach, którzy tęsknią̨ za atmosferą letnich festiwali, połączył siły z Alkopoligamią odpowiedzialną za projekt Albo Inaczej i przygotował aktywację Lech Music Festiwale Inaczej, zrealizowaną z czołowymi polskimi artystami sceny muzycznej.

Lech Premium wspólnie z wytwórnią Alkopoligamia, odpowiedzialną za wydawnictwo Albo Inaczej, prezentuje projekt czerpiący z polskich festiwali muzycznych, również tych, których sponsorem jest Lech Premium (Pol’and’Rock Festival, Polish Hip-Hop Festival i FEST Festival). Nowe działania realizowane pod hasłem Lech Music Festiwale Inaczej to propozycja dla pozytywnie nastawionych Lechend, które wiedzą, że choć́ festiwale w tym roku przyjmą inną formę lub w ogóle nie odbędą się, to nadal będą̨ im towarzyszyć́ takie emocje jak kiedyś.

Dziesięcioro artystów, pięć nowych aranżacji i winylowa płyta - to sposób Lech Music i Albo Inaczej na odtworzenie wakacyjnych wspomnień i przeżycie zupełnie na nowo muzycznych uniesień. Marka zakłada, że miłośnicy festiwali przekonają się, że niezależnie od sytuacji, klimat letnich koncertów można poczuć wszędzie, nie tylko w tłumie pod sama sceną. W ramach projektu Lech Music Festiwale Inaczej, popularni polscy artyści postanowili odnieść się do kultowych kawałków rodzimych raperów w zupełnie innym stylu. Aby dostarczyć mocnych muzycznych wrażeń, artyści wzięli na warsztat letnie klasyki polskiego hip-hopu, poddając je własnej, zaskakującej interpretacji.

Pierwsza reinterpretacja jednego z klasyków zostanie zaprezentowana 20 lipca. To właśnie tego dnia ujrzy światło dzienne premierowy singiel wraz z klipem video, zrealizowanym wspólnie z artystą – którego marka jeszcze nie zdradza – zaangażowanym w projekt. Pozostałe single i teledyski będą publikowane w odstępie tygodniowym na kanale Youtube Alkopoligamii i na www.lech.pl do połowy sierpnia.
Wszystkie interpretacje zostaną wydane w formie kolekcjonerskiej płyty winylowej, którą już teraz można zamówić w sklepie Alkopoligamii w formie preorder. Każdy zakupiony krążek Lech Music Festiwale Inaczej, to również gwarantowane wsparcie fundacji WOŚP.

Za strategię, kreację, działania w digitalu, komunikację w social media oraz współpracę z artystami odpowiada agencja Cut The Mustard. Za produkcję materiałów wideo odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Działania PR oraz współpracę z influencerami powierzono agencji Tailor Made PR. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl