Live Age: Pierwsze badanie i raport na temat eventów online
Eventy online zostaną już z nami na stałe – tak uważa 85 proc. respondentów, którzy wzięli udział w badaniu na temat wydarzeń w sieci. Badanie – pierwsze tego typu w Polsce – zrealizowała agencja Live Age. Raport można pobrać bezpłatnie na stronach agencji.
Agencja komunikacji Live Age oraz Lively – jej marka specjalizująca się w produkcji wydarzeń w sieci – przeprowadziły pierwsze w Polsce badanie na temat eventów online. Grupę respondentów stanowili praktycy reprezentujący firmy końcowe i agencje, a rezultatem jest raport publikujący wyniki badania wraz z wnioskami. Agencja udostępnia dokument bezpłatnie wszystkim zainteresowanym na swoich stronach internetowych.
Zdaniem autorów raportu to, co jeszcze kilka miesięcy temu wyprzedzało trendy, dziś stało się oczywistą koniecznością. Eventy online w nadzwyczajnym tempie zdobywają swoje miejsce w praktyce firm i pracy agencji komunikacji live. Raport odpowiada m.in. na pytania: jak postrzegamy ich zalety i wady, czy ta forma eventów zostanie z nami po pandemii?
Ponad 85 proc. uczestników badania uważa, że eventy online zostaną z nami już na stałe. Ponad połowa badanych za największą wadę takich wydarzeń uważa trudność z utrzymaniem uwagi uczestników. Połowa respondentów za kluczową zaletę tej formy komunikacji uznaje możliwość budowania większego zasięgu.
Zdaniem autorów raportu, świadomość tego co sprawia największe trudności przy przenoszeniu wydarzeń do online albo z jakich narzędzi najchętniej korzystają klienci pozwoli lepiej zrozumieć rynek. – Raport „Eventy online” powstał po to, by racjonalnie analizować najważniejszy tegoroczny trend w świecie eventów. Wierzymy, że może być inspiracją i pomocą dla każdego właściciela projektu onlinowego i każdej dobrej agencji. Z przyjemnością się nim dzielimy – mówi Dominik Górka, dyrektor kreatywny Live Age.
Raport dostępny jest na www.liveage.pl/raport oraz www.lively.pl/raport