Marka Play na Pol’and’Rock Festival z agencją Plej

Tegoroczny 26. Pol’and’Rock Festival odbędzie się online – określany jest jako Najpiękniejsza Domówka Świata. Marka Play ponownie angażuje się w festiwal, będzie na nim obecna pod hasłem Let’s Play Together, a jej działania promuje agencja Plej.
Na Najpiękniejszej Domówce Świata pojawią się twórcy z #teamplay. Maciek Dąbrowski, Red Lipstick Monster, Karol Paciorek, Szparagi, Martin Stankiewicz, Zofia Zborowska i Paulina Mikuła (Mówiąc Inaczej) będą bawić się razem w myśl idei #PlayTogether w studiu festiwalowym i relacjonować to, co się tam dzieje, na swoich kanałach i na Instagramie Play. Zaplanowane są też dwa wejścia #teamplay w strefie ASP w studiu Pol’and’Rock, a Red Lipstick Monster zrobi domówkę #teamplay u siebie w domu.
Dla fanów obserwujących Play w Internecie zaplanowany został konkurs, w którym mogą pokazać, jak bawią się na swoich domówkach. Światy tych różnych domówek będą się łączyć i przenikać, co - jak zakładają organizatorzy - pozwoli stworzyć wspólną, wielką, Najpiękniejszą Domówkę Świata.
Działania Play promuje kampania w digitalu przygotowana przez agencję Plej. Plej wraz z Graffiti Films przygotował wideo z udziałem influencerów zapraszające na Najpiękniejszą Domówkę Świata. Agencja odpowiada za działania w social mediach skupione pod hasłem Play Together, w tym przygotowane na 26. Pol’and’Rock nakładki na zdjęcia profilowe na Facebooku oraz gify na Instagramie. Można je znaleźć w wyszukiwarkach pod hasłem #PlayTogether. Za współpracę z Youtuberami z #teamplay odpowiada Plej, a z gamerami - MediaCom.
Klienci Play mogą śledzić festiwalowe wydarzenia online bez zużycia gigabajtów, włączając pakiet na lato w Play na Kartę, w którym operator oferuje Youtube i inne social media za darmo.