Idea Productions Poland uruchamia nowy podmiot: Idea Creative Group
Agencja eventowa Idea Productions Poland rozszerza portfolio swoich usług, m.in. o działania komunikacyjne, które realizować będzie nowo utworzony podmiot – Idea Creative Group Sp. z o.o.
Idea Productions Poland w czasie pandemii mocno postawiła na organizację wirtualnych wydarzeń. Obecnie dołącza do swojej oferty towrzenie kompleksowej strategii komunikacyjnej i zintegrowanych kampanii reklamowych. Działania te realizować ma nowo utowrzona spółka Idea Creative Group Sp. z o.o. – To jeden z etapów naturalnego rozwoju naszej firmy. W ramach działalności pozyskaliśmy nie tylko dodatkowe kompetencje z rynku reklamowego, lecz także strategów oraz kreatywnych specjalizujących się w dziedzinie projektowania kompleksowej strategii marketingowej i tworzenia zintegrowanych kampanii reklamowych dostosowanych do kanałów komunikacyjnych – przekonuje Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Za personalizacją komunikatów, dopasowanie taktyki i stroną analityczną poszczególnych projektów oraz automatyzację procesów e-marketingowych odpowiadał będzie nowo utworzony dział startegiczny.
Grupa, dzięki podjęciu decyzji o rozbudowie zespołu programistów, projektantów, grafików oraz specjalistów z zakresu e-PR-u, świadczy także usługi w obszarze między innymi social mediów, tworzenia stron internetowych, kampanii SEO czy zakupu mediów internetowych. Rozwinęła również swoje kompetencje o takie obszary, jak e-commerce oraz digital.
– Wielu klientów oczekuje budowania kompleksowych strategii we współpracy z jednym, sprawdzonym partnerem, znającym ich mocne strony oraz oczekiwania i potrzeby. Dla wielu firm taka formuła daje możliwość optymalizacji czasu i kosztów, a przy tym gwarancje wykonania usługi na bardzo wysokim poziomie. Postanowiliśmy odpowiedzieć na tę potrzebę, wychodząc z ofertą komplementarnego wachlarza usług względem dotychczasowego zakresu świadczeń – podkreśla Aneta Radzimirska.
Działania Idea Creative Group osadzone są obecnie na czterech filarach: idea events (organizacja wydarzeń offlinowych), idea events online (transmisje online, produkcje hybrydowe oraz telewizyjne), idea digital (projektowanie i stawianie stron www, kampanie bannerowe, działania w social mediach, influencer marketing, aplikacje) oraz idea communication (strategia komunikacyjna, zintegrowane kampanie reklamowe).
Idea Creative Group nie wyklucza w przyszłości włączenia kolejnych elementów komunikacji online do swojej oferty.