Idea Productions Poland uruchamia nowy podmiot: Idea Creative Group

Aneta Radzimirska, CEO, Idea Creative Group : Wielu klientów oczekuje budowania kompleksowych strategii we współpracy z jednym, sprawdzonym partnerem.
Na zdjęciu: Aneta Radzimirska, CEO, Idea Creative Group : Wielu klientów oczekuje budowania kompleksowych strategii we współpracy z jednym, sprawdzonym partnerem.

Agencja eventowa Idea Productions Poland rozszerza portfolio swoich usług, m.in. o działania komunikacyjne, które realizować będzie nowo utworzony podmiot – Idea Creative Group Sp. z o.o.

Idea Productions Poland w czasie pandemii mocno postawiła na organizację wirtualnych wydarzeń. Obecnie dołącza do swojej oferty towrzenie kompleksowej strategii komunikacyjnej i zintegrowanych kampanii reklamowych. Działania te realizować ma nowo utowrzona spółka Idea Creative Group Sp. z o.o. – To jeden z etapów naturalnego rozwoju naszej firmy. W ramach działalności pozyskaliśmy nie tylko dodatkowe kompetencje z rynku reklamowego, lecz także strategów oraz kreatywnych specjalizujących się w dziedzinie projektowania kompleksowej strategii marketingowej i tworzenia zintegrowanych kampanii reklamowych dostosowanych do kanałów komunikacyjnych  – przekonuje Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Za personalizacją komunikatów, dopasowanie taktyki i stroną analityczną poszczególnych projektów oraz automatyzację procesów e-marketingowych odpowiadał będzie nowo utworzony dział startegiczny.   

Grupa, dzięki podjęciu decyzji o rozbudowie zespołu programistów, projektantów, grafików oraz specjalistów z zakresu e-PR-u, świadczy także usługi w obszarze między innymi social mediów, tworzenia stron internetowych, kampanii SEO czy zakupu mediów internetowych. Rozwinęła również swoje kompetencje o takie obszary, jak e-commerce oraz digital.

 – Wielu klientów oczekuje budowania kompleksowych strategii we współpracy z jednym, sprawdzonym partnerem, znającym ich mocne strony oraz oczekiwania i potrzeby. Dla wielu firm taka formuła daje możliwość optymalizacji czasu i kosztów, a przy tym gwarancje wykonania usługi na bardzo wysokim poziomie. Postanowiliśmy odpowiedzieć na tę potrzebę, wychodząc z ofertą komplementarnego wachlarza usług względem dotychczasowego zakresu świadczeń – podkreśla Aneta Radzimirska.

Działania Idea Creative Group osadzone są obecnie na czterech filarach: idea events (organizacja wydarzeń offlinowych), idea events online (transmisje online, produkcje hybrydowe oraz telewizyjne), idea digital (projektowanie i stawianie stron www, kampanie bannerowe, działania w social mediach, influencer marketing, aplikacje) oraz idea communication (strategia komunikacyjna, zintegrowane kampanie reklamowe).
Idea Creative Group nie wyklucza w przyszłości włączenia kolejnych elementów komunikacji online do swojej oferty.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl